Audyt SEO

 

✓  Krótka umowa – już od 4 miesięcy

✓  Elastyczne działania – odpowiednie do Twojej strategii i sezonowości

✓  Łączymy dobre praktyki SEO i UX

✓  Przejrzyste i merytoryczne raportowanie

Audyt SEO

Audyt SEO – żeby dobrze zacząć pozycjonowanie.

Strona jest taka , jak każdy ją widzi - ładna, atrakcyjna, prosta lub bogata. Oceniamy ją zawsze po wyglądzie.
Dla Google nie ma to jednak znaczenia.

Aby strona została dostrzeżona przez Google musi spełniać niewidoczne na goły rzut oka wymagania – ilość tekstu na stronie, zróżnicowanie nagłówków, odpowiednia hierarchia podstron itp itd. To, co jest dla właściciela niewidoczne, pozwala dostrzec profesjonalnie przygotowany audyt SEO.

Martwią Cię wyniki pozycjonowania?

Zamów teraz kompletny audyt SEO Twojej strony WWW.

Zgoda na przetwarzanie danych

Co to jest audyt SEO?
Gdy do firmy wchodzi audytor, to wiesz, że każdy aspekt Twojej działalności zostanie dokładnie sprawdzony, a na końcu otrzymasz raport informujący o tym, co działa poprawnie, a co należy usprawnić. Podobnie audyt SEO: jeżeli jest naprawdę profesjonalnie przygotowany, to dowiesz się z niego wielu kluczowych rzeczy o wszystkim, co jest związane z Twoją stroną internetową albo z e-sklepem.

Profesjonalny audyt strony internetowej jest jak gwarancja na piśmie (w postaci plików PDF), dzięki której osiągniesz maksymalne korzyści, o ile zastosujesz się do tego, co napisano. Ten zbiór raportów i badań przygotowywany jest ręcznie przez bardzo doświadczonych i certyfikowanych specjalistów SEO, którzy są na bieżąco ze wszystkimi zmianami w algorytmach Google i rozumieją, co pomaga, a co szkodzi. To potężna dawka wiedzy, bo istnieje około 100 czynników, które mają wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania.

 

 

Człowiek przedstawiający Audyt SEO
Wartości z Audytu SEO
Co to jest audyt SEO?
Gdy do firmy wchodzi audytor, to wiesz, że każdy aspekt Twojej działalności zostanie dokładnie sprawdzony, a na końcu otrzymasz raport informujący o tym, co działa poprawnie, a co należy usprawnić. Podobnie audyt SEO: jeżeli jest naprawdę profesjonalnie przygotowany, to dowiesz się z niego wielu kluczowych rzeczy o wszystkim, co jest związane z Twoją stroną internetową albo z e-sklepem.

Profesjonalny audyt strony internetowej jest jak gwarancja na piśmie (w postaci plików PDF), dzięki której osiągniesz maksymalne korzyści, o ile zastosujesz się do tego, co napisano. Ten zbiór raportów i badań przygotowywany jest ręcznie przez bardzo doświadczonych i certyfikowanych specjalistów SEO, którzy są na bieżąco ze wszystkimi zmianami w algorytmach Google i rozumieją, co pomaga, a co szkodzi. To potężna dawka wiedzy, bo istnieje około 100 czynników, które mają wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania.

 

 

Czy dobrą alternatywą jest darmowy audyt SEO ?

Istnieją narzędzia internetowe, dzięki którym możesz szybko uzyskać przydatne informacje na temat strony głównej Twojego e-sklepu lub firmowej witryny. Wpisujesz adres, a po chwili dostajesz kolorowy raport pełen tabelek, wykresów i ważnych rzeczy podkreślonych na czerwono. Czy to przydatne? Tak, jeśli interesują Cię ogólne informacje na temat podstawowych aspektów serwisu internetowego. Czy to daje Ci jakąś korzyść? Nie.

Raporty z audytu SEO, które powstają w ten sposób, działają zero-jedynkowo: albo coś jest, albo tego nie ma; albo coś działa dobrze, albo źle. To daleko idące uproszczenie. To, co dla jednych działa dobrze, dla innych już nie musi. Ponadto taki audyt pokazuje tylko ewidentne błędy według mniej więcej aktualnych trendów – nie zobaczysz tam wskazówek, które pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję, ponieważ takie narzędzia albo nie analizują stron należących do innych firm, albo robią to bardzo pobieżnie.

I wreszcie: dostaniesz tylko garść wskazówek związanych z ewidentnymi błędami. A przewagę konkurencyjną zapewniają dziesiątki subtelności, których tam nie znajdziesz.

Zamów kompletny audyt SEO dla Twojej strony.
Wypełnij formularz i umów się na rozmowę z naszym konsultantem.

Zgoda na przetwarzanie danych

Przedstawienie wartości z Audytu SEO

Chcę zamówić audyt seo. Co mi to da?

Audyt jest kluczowym dokumentem dla Twojej firmy w Internecie, tak samo kluczowe jest korzystanie z niego. A skoro przyjęliśmy konwencję pytań i odpowiedzi, to w Twoim imieniu zadamy te najważniejsze.

Kto powinien zapoznać się z raportem z audytu SEO?

Przede wszystkim Ty. Abyś wiedział, jaka jest sytuacja, jakie zmiany są konieczne i czego możesz się spodziewać po tej inwestycji. Ponadto z audytem powinna zapoznać się agencja, która będzie budować dla Ciebie nową witrynę albo aktualizować dotychczasową. Wdrożenie zmian musi iść w parze z zaleceniami dotyczącymi optymalizacji pod pozycjonowanie w Google, ponieważ nawet najdroższa strona w Internecie nic Ci nie da, jeżeli nie odnajdą jej klienci.
I pamiętaj: jeżeli dziś postanowisz pominąć zalecane zmiany, a jutro przerazi Cię brak klientów, to pojutrze przyjdzie Ci zapłacić nawet połowę tej kwoty, którą wydałeś na nową, ładniejszą stronę.

Kto jeszcze powinien znać raport z audytu? Koniecznie firma lub firmowy informatyk, jeżeli postanowisz przenieść obecną witrynę na nowy adres WWW. Struktura strony powinna być wiernie zachowana, a adresy URL powinny poprawnie przekierowywać, żeby roboty Google uznały Twoją stronę za dobrze sobie znaną i tym samym aby dotychczasowe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania nie zostały zaprzepaszczone.

Co pokazuje ręcznie przygotowany audyt SEO?

Dla wielu osób jest to najciekawsza odpowiedź. Jak już wiesz, Google bierze pod uwagę około 100 „czynników rankujących”. To, czego między innymi dowiesz się przygotowanego przez nas audytu SEO znajdziesz obok. 

Raport z audytu zawiera także analizę konkurencyjnych stron internetowych (zajmujących najwyższą pozycję w Google), a także szczegółowe opracowanie na temat fraz kluczowych oraz tego, czy są prawidłowo dobrane. Jak widzisz, profesjonalnie przygotowany raport po audycie to zarówno informacja o błędach czy problemach, ale również strategia rozwoju Twojego e-biznesu na przyszłość.

Podczas tworzenia całościowego obrazu Twojej strony internetowej koniecznie trzeba zajrzeć do narzędzia Google Search Console. Może się okazać, że o krytycznych problemach Google informuje Cię już od dłuższego czasu, a nikt nie zwraca na to uwagi.

Audyt SEO to początek wszystkich działań usprawniających widoczność Twojej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Dobre przygotowanie do pozycjonowania jest tak samo ważne jak odpowiednie obuwie dla biegacza czy sprawdzone czekany i karabińczyki dla taternika.

Czy poprawnie ustawiono przekierowanie z http do https?
Choć już od kilku lat Google Chrome monituje o tej nieprawidłowości i obniża wiarygodność takiej strony internetowej, to skala tego błędu jest ogromna; warto też przypomnieć, że czasami tylko część przekierowań działa poprawnie, a innym razem witryna traci końcówkę -s w wyniku tego, że sama promuje niezabezpieczone źródła internetowe,
Jak ustawione są linki kanoniczne?
…dzięki którym Google wie, że wśród kilku kopii Twojej strony (na przykład wersja z www i bez www) tylko jedna jest dominująca, czyli kanoniczna.

 

Poprawność konstrukcji pliku sitemap.xml.
Ten plik to spis treści, dzięki któremu Google poznaje całą strukturę Twojej witryny wraz z jej podstronami; jeśli mapa witryny jest błędna, to Google nie zaindeksuje niektórych ważnych podstron, a wówczas nawet najlepsza optymalizacja SEO nie pomoże.
Jaki jest stopień zaindeksowania Twojej strony internetowej?
Jest wiele powodów, dla których Google może pomijać niektóre Twoje podstrony, dlatego najpierw trzeba ustalić, w ilu procentach już to zrobiło.
Czy plik robots.txt jest poprawny?
Bo jeżeli nie, to roboty mogą otrzymywać błędne albo sprzeczne informacje odnośnie do tego, czy mają indeksować podstrony Twojej witryny.
Jak działa wyszukiwanie wewnętrzne?
Bardzo ważna kwestia związana z działaniem wyszukiwarki na Twojej stronie: bardzo często okazuje się, że linki tworzone podczas takiego wyszukiwania są błędne i tracisz w ten sposób ich potencjał.
Poprawna struktura linków wychodzących.
Linkowanie zewnętrzne i linkowanie wewnętrzne mają bardzo duże znaczenie dla pozycjonowania, a te drugie mogą dodatkowo bardzo zaszkodzić pozycji Twojej witryny w wynikach wyszukiwania, jeżeli nie zadbano o ich poprawność i ilość.
Czy poprawnie dobrano słowa kluczowe?
Pozycjonowanie to proces, ale jest nim też odpowiednie dobieranie fraz: warto sprawdzać, czy są związane z Twoją branżą, czy mają potencjał i jak zainteresowanie nimi zmienia się w czasie.
Architektura informacji i nawigacji.
Szybkość ładowania strony to jeden z najważniejszych wskaźników dla Google: im krótszy, tym lepiej; dlatego cały czas należy optymalizować wielkość i jakość materiałów dodawanych na Twoją witrynę (głównie zdjęć i nagrań wideo, ale nie tylko), jak również to, czy 3 kliknięcia wystarczą, aby dotrzeć do dowolnej podstrony.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami — chętnie odpowiemy.

Chcesz otrzymać ofertę?

Wypełnij brief — przygotujemy dla Ciebie ofertę.