logo

BLOG

zwrot z inwestycji Google Adwords w mikrofirmie

Zwrot inwestycji Google Adwords  KPI – czyli Key Performance Indicators – skomplikowany zwrot używany przeważnie w korporacjach, w rzeczywistości sprowadza się do prostego określenia, czy inwestycja ( w tym przypadku w reklamę w Internecie ) nam się zwraca, czy nie. W korporacjach KPI składa się z tysięcy czynników i jest analizowane przez managerów produktów przy pomocy skomplikowanych algorytmów. Czy to jednak oznacza, że właściciel mikrofirmy jest tego narzędzia pozbawiony ? Poniższy artykuł pokazuje, że nie tylko może używać KPI, ale […]

Słowa kluczowe Adwords – jak je trafnie dobrać ?

Słowa Kluczowe Adwords – jak wybrać ? Nie przesadzę chyba, jeżeli powiem, że dobór odpowiednich słów kluczowych decyduje o powodzeniu kampanii w Sieci Wyszukiwania. Dlatego przed spotkaniem z Klientem często „wchodzimy w buty” użytkownika wyszukiwarki i staramy się sporządzić wyjściową listę na słowa kluczowe Adwords, które najczęściej mogą być wpisywane przy poszukiwaniu usług/produktów z reklamowanej witryny. Jeżeli dobierzemy frazy bardzo szerokie – będą mocno obciążać budżet i mogą powodować mało trafne wejścia na stronę. Jednocześnie dobór zbyt wąskich słów prawdopodobnie uszczupli […]

Jak Działa Nasza Agencja Google Ads ?

W kontakcie z klientem jesteśmy zawsze profesjonalnie przygotowani. Nie udajemy jednak, że wszystko mamy w głowie. W ciągu kilku lat funkcjonowania jako agencja Google Ads wypracowaliśmy skutecznie działające procesy, a metodą prób i błędów dopasowaliśmy do nich właściwe narzędzia. Czas, byście poznali naszą pracę od kuchni! CRM – pełna kontrola nad projektami      Zacznijmy od tego, że skoro zajmujemy się optymalizacją kampanii w wyszukiwarce Google, do zarządzania projektami i kontaktem z klientem używamy również aplikacji Google. Dzięki temu wymiana […]