logo

BLOG

Customer Journey – Podróż użytkownika po sieci

Podróż użytkownika po sieci                Ostatnie badania Google na temat podróży użytkownika po sieci przyniosły bardzo ciekawe odpowiedzi. Okazało się bowiem, że wbrew wcześniejszym teoriom na temat Customer Journey ( tabele, cykle, okręgi ), każda podróż użytkownika po sieci jest inna.             Zamiast więc tworzyć kolejne teorie na ten temat, Google dzięki możliwości śledzenia użytkowników na różnych urządzeniach ( Google Signals ) wytypowało 4 grupy klientów, które posiadają wyróżniające je zachowania.   Kim jest Twój […]

Sztuczna Inteligencja Google w reklamach Google Ads

Automatyzacja i AI = inteligentne / łatwiejsze reklamy Google Temat Sztuczna Inteligencja Google podczas Marketing Live wyraźnie wytycza ścieżkę dla marketerów wyszukiwania i właścicieli firm. Teraz, po piątym roku, program Google Marketing Live zyskał na popularności i wyrazistości. Istotne jest, aby specjaliści ds. Marketingu w wyszukiwarkach zwracali szczególną uwagę na to, co dzieje się na Live. Miałem świetną okazję, by spędzić czas w epicentrum imprezy, wraz z przyjaciółmi i byłymi kolegami z moich dni w Google. Nawiązanie kontaktu z wieloma […]

Optymalizacja Google Ads – narzędzie Optmyzr

Optymalizacja Google Ads za pomocą narzędzia Optmyzr jest bardzo prosta. Pracujemy z narzędziami do analizy i optymalizacji wydajności, funkcji raportowania i automatyzacji zadań, jednocześnie zachowując pełną kontrolę nad kontem Google Ads. Pracę nad optymalizacją konta zaczynamy według wytycznych listy kontrolnej. Ta lista kontrolna działa jako lista wytycznych w ciągu pierwszych pięciu tygodni od momentu połączenia kont Google Ads z Optmyzr. Ma różne zadania na każdy tydzień, począwszy od zaleceń, które obejmują bardziej ogólny i szeroki aspekt zarządzania kontem, wreszcie do […]

Optymalizacja Adwords – regularna optymalizacja

Optymalizacja Adwords, którą należy wykonać raz na kwartał, raz na miesiąc, lub codziennie. Na każdym koncie AdWords jest możliwych wiele codziennych usprawnień, ale jakie są optymalizacje, które wykonujemy regularnie? Chociaż nie ma jednej właściwej odpowiedzi dla każdego konta, podzielę się niektórymi z moich przemyśleń na temat tego, co robić i kiedy to zrobić, aby utrzymać konto w doskonałej formie. Wykonaj raz na kwartał modyfikatory stawek za reklamy mobilne Teraz, gdy reklamy mobilne i na komputery stacjonarne są wyświetlane w jednej […]

Optymalizacja kampanii Adwords dzięki Optmyzr

Żeby osiągać coraz lepsze wyniki w optymalizacji kampanii Adwords trzeba przede wszystkim inwestować we własną wiedzę, ale niemniej ważne jest poszukiwanie skutecznych narzędzi ułatwiających i przyspieszających optymalizację kampanii reklamowych. W tym celu właśnie zdecydowaliśmy się na przetestowanie, a następnie wykupienie zewnętrznej platformy Optmyzr i chcemy podzielić się jej możliwościami na łamach tego wpisu. Dlaczego zewnętrzne narzędzie , czy nie wystarczy platforma Google ? Platforma Adwords sama w sobie zawiera wszystkie możliwe narzędzia optymalizacyjne. Zewnętrzne narzędzie typu Optymzr nie proponuje więc […]

zwrot z inwestycji Google Adwords w mikrofirmie

Zwrot inwestycji Google Adwords  KPI – czyli Key Performance Indicators – skomplikowany zwrot używany przeważnie w korporacjach, w rzeczywistości sprowadza się do prostego określenia, czy inwestycja ( w tym przypadku w reklamę w Internecie ) nam się zwraca, czy nie. W korporacjach KPI składa się z tysięcy czynników i jest analizowane przez managerów produktów przy pomocy skomplikowanych algorytmów. Czy to jednak oznacza, że właściciel mikrofirmy jest tego narzędzia pozbawiony ? Poniższy artykuł pokazuje, że nie tylko może używać KPI, ale […]

Słowa kluczowe Adwords – jak je trafnie dobrać ?

Słowa Kluczowe Adwords – jak wybrać ? Nie przesadzę chyba, jeżeli powiem, że dobór odpowiednich słów kluczowych decyduje o powodzeniu kampanii w Sieci Wyszukiwania. Dlatego przed spotkaniem z Klientem często „wchodzimy w buty” użytkownika wyszukiwarki i staramy się sporządzić wyjściową listę na słowa kluczowe Adwords, które najczęściej mogą być wpisywane przy poszukiwaniu usług/produktów z reklamowanej witryny. Jeżeli dobierzemy frazy bardzo szerokie – będą mocno obciążać budżet i mogą powodować mało trafne wejścia na stronę. Jednocześnie dobór zbyt wąskich słów prawdopodobnie uszczupli […]

Jak Działa Nasza Agencja Google Ads ?

W kontakcie z klientem jesteśmy zawsze profesjonalnie przygotowani. Nie udajemy jednak, że wszystko mamy w głowie. W ciągu kilku lat funkcjonowania jako agencja Google Ads wypracowaliśmy skutecznie działające procesy, a metodą prób i błędów dopasowaliśmy do nich właściwe narzędzia. Czas, byście poznali naszą pracę od kuchni! CRM – pełna kontrola nad projektami      Zacznijmy od tego, że skoro zajmujemy się optymalizacją kampanii w wyszukiwarce Google, do zarządzania projektami i kontaktem z klientem używamy również aplikacji Google. Dzięki temu wymiana […]