Po co są posty Google Moja Firma?
Do skutecznego pozycjonowania wizytówki Google Moja Firma zalecane jest regularne pisanie postów, przynajmniej raz na tydzień. Posty w wizytówce Google Moja Firma wyświetlają się bezpośrednio w wyszukiwarce Google oraz na mapach Google, stanowią więc dodatkowe źródło informacji o Twojej firmie. Możesz pisać informacje o aktualnościach nowych produktach w sklepie, czy ważnych wydarzeniach dla Twoich klientów.
Ale o czym tak naprawdę pisać?
Ok, ogólnie już wiesz. A teraz podsyłam garść pomysłów, co możesz zakomunikować swoim klientom:
- Stwórz wydarzenie i zakomunikuj je: lunch z muzyką jazzową, otwarte szkolenie w Twojej firmie.
- Proponuj zniżki czy oferty łączone: 20% zniżki na wybrane produkty.
- Wypromuj nowy produkt: nowy smak lodów, nowy lakier do włosów.
- Świętuj! Walentynki, dzień Dziadka, dzień Kobiet.
- Poinformuj o tym, że do firmy dołączył nowy pracownik. Czemu nie?
- Podziel się wspaniałą opinią. Ktoś Cię wspaniale ocenił? Pochwal się tym.
- Świętuj osiągnięcia firmy. Tysięczne zamówienie, milionowy obsłużony klient?
- Pokaż, że masz osobowość. Może w Twojej firmie panuje wspaniała atmosfera? Można to pokazać klientom w poście.
- Pokaż wdzięczność. Podziękuj klientom, że wspierają Twój biznes.
Najlepsze praktyki do pisania postów w wizytówce Google Moja Firma
Nie liczy się tylko treść, ale również i forma. Niech Twoje posty staną się zauważalne. Oto garść porad, jak dobrze napisać post:
- Dodaj zdjęcie albo najlepiej wideo. Upewnij się jednak, że jest dobrej jakości.
- Twórz jasne i czytelne nagłówki.
- Pisz krótko. A przynajmniej na początku użyj jasnego, krótkiego zdania: z okazji dnia kobiet strzyżenie Pan -50%
- Dodaj czytelne wezwanie do akcji. Zadzwoń, napisz, zarezerwuj stolik.
- I co najważniejsze pisz regularnie!
Jak mogę jeszcze użyć postów Google w wizytówce Google Moja Firma?
Link do postu w wizytówce Google Moja Firma można pobrać bezpośrednio ze strony wizytówki. Doskonale nadaje się do promocji Twojej firmy w innych kanałach marketingowych, na przykład Facebooku, czy LinkedIn. Przy odpowiedniej pomocy programisty, możesz go również umieścić na swojej stronie internetowej, dzięki czemu stanie się ona aktualna.