Zwiększ sprzedaż dzięki reklamom Google Ads

 

✓  Krótka umowa – już od 3 miesięcy

✓  Elastyczne działania – odpowiednie do Twojej strategii i sezonowości

✓  Wsparcie działu graficznego w ramach Umowy

✓  Zapytaj nas o program akceleracji Google Ads

Dziś – reklama, efekty – już jutro! Tak działają kampanie Google Ads.

To naprawdę może tak wyglądać

Wczoraj powstał Twój pomysł na biznes, dziś podpisujesz umowę ze specjalistami, a jutro otrzymujesz pierwsze zamówienia od klientów.

System Google Ads to największy na świecie system reklamowy. Stworzony po to, by szybko i precyzyjnie sprzedawać produkty, usługi, szkolenia, bilety i wszystko inne, co dzieje się właśnie w tej chwili.

Usługa Google Ads i pozycjonowanie razem stanowią komplementarny plan rozwoju marketingowego dla Twojej firmy… pod warunkiem, że reklamą Twojej firmy zajmie się specjalista Google Ads.

online-partners-case-study

CASE STUDY

Zabezpieczenia systemy alarmowe to konkurencyjna branża. Nasz klient chce docierać do odbiorcy indywidualnego jak i B2B. To jest wyzwanie! Wprowadziliśmy strategię dzięki której reklamy Google Ads uzyskują miesięcznie 50 wypełnionych zgłoszeń od klientów biznesowych a obroty w sklepie wzrosły o 100% rok do roku

Kto inwestuje w Google Ads?

Dzisiaj usługa Google Ads zastąpiła reklamy sponsorowane na tysiącach portali i starą usługę Google Adwords. Skuteczność reklamy Google Ads jest potwierdzona – dlatego na co dzień korzystają z niej miliony firm w Polsce i na świecie.

01

Sklepy Internetowe

Dla sklepów internetowych reklama w Google to podstawa sprzedaży. Dzięki dokładnej segmentacji produktów Sklep może reklamować osobno bestsellery, nowości, trendy sezonowe.

 

02

B2B

Poszukiwania potencjalnych partnerów biznesowych rozpoczyna się od Google. Od prostych potrzeb typu papier firmowy do wyrafinowanych usług obsługi logistycznej, nowy klient może przyjść do Ciebie z reklamy Google.

03

B2C

Produkt, strona, reklama – gdy te trzy elementy ze sobą współgrają, sukces jest murowany. Nawet złożone produkty typu meble na wymiar – odpowiednio przedstawione na stronie zamienią odbiorcę reklamy w klienta. 

 

04

Firmy Lokalne

“Niedaleko ode mnie” to hasło zyskujące wysoką popularność w Google. W niedługim czasie Asystent Google będzie doradzał, gdzie blisko znaleźć fryzjera, piekarnię, czy sklep z winem. 

…I każda inna osoba, organizacja czy firma, która chce dotrzeć do klientów albo sponsorów. Miliony przedsiębiorców, a wszyscy oni inwestują w pozycjonowanie i w Google Ads. Przy wsparciu, które oferuje doświadczona agencja Google Ads – te inwestycje się zwracają.

CASE STUDY

Nasza klientka prowadzi sklep online z produktami z branży beauty. Na początku testowaliśmy różne grupy odbiorców z odpowiednio dostosowaną do nich treścią. W efekcie podnieśliśmy dwukrotnie współczynnik klikalności (CTR), osiągając poziom 7%. Dzięki naszej współpracy podwoił się również współczynnik konwersji do bardzo dobrego poziomu 3%

Dlaczego reklamy Google Ads są tak skuteczne?

Każdy zetknął się z reklamą Google Ads, Ty też. Zadaniem algorytmu jest wyświetlać ją wtedy, kiedy poszukujesz danej usługi lub produktu albo Google uzna, że możesz być nimi zainteresowany. Nie tylko na wyszukiwarce. Reklamy Google Ads królują również na portalach i oczywiście w Youtube. Czy są skuteczne? Nasi Klienci już wiedzą, że tak!

 

Wiesz, jakie są główne zalety reklamy Google Ads?

 

Masz ograniczony budżet marketingowy?

W Google Ads masz pełną kontrolę nad wydatkami. To Ty ustalasz w jakim budżecie będziemy się poruszać, a dzięki raportom wiesz jaka dokładnie część środków jest przeznaczana na poszczególne kampanie reklamowe.

Wiesz kim są Twoi klienci?

Doskonale. My wiemy jak do nich dotrzeć. Majsterkowicze, osoby z dziećmi, miłościcy gotowania i wiele innych grup odbiorców, które wykorzystujemy aby kierować reklamy do Twoich przyszłych klientow.

Nie wiesz jak powinna wyglądać Twoja reklama?

Google Ads dostarcza narzędzia, dzięki którym twoje grafiki, filmy i teksty dostosowują się do ekranu konkretnego użytkownika. Wystarczy, że dostarczasz materiały, a resztą zajmuje się już sam Google.

Chcesz zyskać rozpoznawalność, jednocześnie zwiększając sprzedaż?

Google Ads zapewnia ogromną ilość dostępnych odbiorców. Jednak ruch na stronie to nie wszystko. Musisz jeszcze zadbać o to, aby użytkownicy na niej konwertowali – czyli dokonywali transakcji, zapisywali się na newsletter, zakładali konta albo w skrócie, robili to na czym najbardziej Ci zależy. W tym celu optymalizujemy kampanie tak, aby przynosiły najwięcej korzyści.

case study

Sklep internetowy dla majsterkowiczów ma i zawsze będzie mieć ogromną konkurencję. Wszystkie duże markety budowlane przeznaczają ogromne środki na reklamę w Google Ads. Dzięki współpracy z nami jego plan sprzedażowy na rok udało nam się zrealizować w 120%, a po wprowadzeniu nowego formatu kampanii Performance Max podnieśliśmy ilość transakcji online o 45%

Google Ads to nie tylko reklama w wyszukiwarce Google

W listopadzie 2021 roku Google zaprezentowało nowy typ kampanii Performance Max. Tym krokiem ogłoszono nową strategię marketingu : Kluczem do sukcesu jest obecność we wszystkich kanałach marketingowych. Jednocześnie w podobnym okresie weszło w obieg nowe wydanie narzędzia do analityki Google Analytics 4 – następca popularnego Google Analytics Universal. Do strategii wielokanałowości doszło jeszcze drugie ważne zdanie : strategia marketingowa w Google musi być poparta rzetelną analizą danych o odbiorcach. Co to oznacza w przełożeniu na prosty język ? Nieważne jest, gdzie się wyświetlasz, ważne komu się wyświetlasz. Twój użytkownik może być w wyszukiwarce Google, ale może też oglądać film na youtube lub przeglądać pocztę na gmailu. Każde z tych miejsc jest równie ważne w strategii marketingowej Google.

Google Ads a pozycjonowanie ?

Kampania Google Ads i pozycjonowanie zazwyczaj bardzo dobrze się uzupełniają i dlatego nasi klienci wybierają jedno i drugie. Po prostu zwrot z takiej inwestycji jest najefektywniejszy. Pozycjonowanie to proces przypominający toczenie ciężkiej kuli lekko z górki. Potrzeba sporo czasu, aby ją rozruszać, ale gdy to się stanie, to nie można jej zatrzymać. Google Ads to proces, który może wystartować w kilka godzin, ale realne korzyści przynosi w ciągu dwóch tygodni. Dlaczego?

Pozycjonowanie w sieci wyszukiwania Google kierowane jest na cały kraj. Widoczność Twojej witryny będzie tak samo duża w Krakowie, w Szczecinie i w Warszawie, ponadto Twoja strona WWW wyświetli się taksówkarzowi, prezesowi dużej firmy, muzykowi, rzeźnikowi i każdemu innemu użytkownikowi Internetu. Google Ads to forma reklamy, której podstawą jest koszt za każde kliknięcie. Teoretycznie im mniej kliknięć tym taniej, a z drugiej strony im więcej, tym większa szansa na zarobek dla Ciebie. I tu z pomocą przychodzą dość złożone funkcje pozwalające na targetowanie reklamy.

Ile wynoszą koszty kampanii Google Ads?

Jest to uzależnione przede wszystkim od tego, jaki masz budżet przeznaczony na kampanię Google Ads. Lecz tak naprawdę o kosztach powinny decydować inne czynniki, a przede wszystkim Twoje oczekiwania odnośnie do skuteczności tej formy reklamy. 

Co to jest targetowanie reklamy w Google Ads?

To kampanie Google kierowane do bardzo konkretnej grupy odbiorców – do Twoich potencjalnych klientów. Nie każdy kupi obraz, bilet do teatru albo kubraczek dla psa, prawda? Dzięki Google Ads Twoja reklama wyświetli się tylko osobom, które przyznały się przed Google, że szukają tego, co oferujesz. Być może jest ich tylko 5 tysięcy w Polsce – w takim razie nie ma sensu przepłacać, pokazując ofertę wszystkim Polakom.

Chcesz dotrzeć do mieszkańców konkretnej dzielnicy? Masz ofertę dla rzemieślników w wąskiej specjalizacji? Twoja propozycja dotyczy laryngologów? A może kobiet po sześćdziesiątce? Kampania Google Ads pozwoli Ci trafić do osób najbardziej zainteresowanych. Google szybko nauczy się, kogo szukasz, agencja Google Ads sprawdzi kilkadziesiąt potencjalnych grup odbiorców i już za dwa tygodnie kampanie reklamowe o najwyższej skuteczności zaczną naprawdę zarabiać.

Omnichannel czyli Wielokanałowość

Customer journey to w tłumaczeniu na język polski podróz użytkownika po sieci. Wyobraźmy sobie, że nasz klient myśli o zakupie naszego produktu. Zanim jednak trafi na naszą stronę, chce wyszukać artykuł na jego temat w wyszukiwarce Google, obejrzeć  film na youtube, poszukać na mapach Google najbliższego sklepu. W tym samym czasie wykonuje jeszcze mnóstwo innych czynności – sprawdza pocztę w gmailu czy przegląda portale internetowe. Gdzie pokazać mu sie z naszym komunikatem reklamowym ? Odpowiedź Google brzmi – wszędzie. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć w którym miejscu użytkownik zechce kliknąć w reklamę. Google to wie, ponieważ dzięki śledzeniu użytkowników posiada tysiące sygnałów na temat jego zachowania w internecie.

Ochrona prywatności w Google

Google bardzo sobie ceni przestrzeganie prywatności użytkownika. Zaleca używanie modułu zgody przystającego do najnowszych zapisów RODO i GDPR. Google odchodzi od tradycyjnych ciasteczek na rzecz kohort – grup odbiorców o podobnych zachowaniach. Co to oznacza w praktyce ? Nasz użytkownik po odwiedzeniu strony zostanie przypisany odpowiedniej grupie, do której pasuje na podstawie wielu sygnałów zebranych przez Google. Przez jednego użytkownika otwiera więc nam sie pole do reklamowania całej rzeszy zainteresowanych naszą ofertą osób.

Chcesz, żeby reklama Twojej firmy skutecznie zarabiała?

Wypróbuj nasze kompetencje!

A na dobry początek współpracy otrzymasz od nas profesjonalny raport jakości strony Googe Lighthouse – całkowicie za darmo.

Zgoda na przetwarzanie danych

Dlaczego opłaca Ci się współpracować z naszą agencją ?

Agencja Online Partners zajmuje się marketingiem w Google od 12 lat. Jeżeli zainwestujesz czas i pieniądze, to w połączeniu z naszymi umiejętnościami i wiedzą możesz oczekiwać zwrotu z inwestycji i zysków.

Zwiększający zysk

Dzięki naszemu pozycjonowaniu swoje zyski powiększył jeden z głównych dystrybutorów systemów alarmowych.

Dbający o rozwój

Wspomagamy rozwój sklepów internetowych dla polskiego lidera w branży żywności organicznej,

Mistrzowie SEO

Pozycjonujemy z sukcesami sklep internetowy należący do globalnego producenta narzędzi ściernych.

Transparentni

Przedstawiamy czytelne raporty działań i wyników. Wiesz, na co została przeznaczona każda złotówka Twojego budżetu.

Nastawieni na wynik

Optymalizujemy wyniki wyszukiwania i wyniki sprzedażowe dla dynamicznie rosnącego e-commerce’u, sklepu internetowego obuwniczego.

Doświadczeni

Firmy nam ufają, bo 12 lat doświadczenia i zawsze bezpośredni kontakt z pozycjonerem to atuty i korzyści, które są rzadkością i naprawdę działają.

Strategiczni

Opracowaną przez nas strategię pozycjonowania stron wdrożył w swoich europejskich witrynach jeden ze światowych liderów w branży wynajmu powierzchni magazynowych.

Godni zaufania

Zaufało nam wiele małych i dużych firm działających lokalnie i w skali europejskiej.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami — chętnie odpowiemy.

Chcesz otrzymać ofertę?

Wypełnij brief — przygotujemy dla Ciebie ofertę.