Kampanie w sieci reklamowej GDN

 

✓  Krótka umowa – już od 3 miesięcy

✓  Elastyczne działania – odpowiednie do Twojej strategii i sezonowości

✓  Wsparcie działu graficznego w ramach Umowy

✓  Zapytaj nas o program akceleracji Google Ads

Poszerz rozpoznawalność w Sieci. Wykorzystaj kampanie display

Mówi się, że pierwsze dobre wrażenie można zrobić tylko raz.

Na szczęście w Internecie możliwości są o wiele większe. Jesteś sprzedawcą? Producentem? Artystą? Blogerem? W takim razie jesteś marką dla swoich odbiorców. Możesz budować swoją markę i rozpoznawalność źle, przypadkowo i chaotycznie albo możesz wykorzystać najlepsze narzędzie od Google: kampanie GDN. Buduj świadomość marki na stronach internetowych całego świata. Zobacz, jak to działa.

Sprawdź, ile możesz zyskać dzięki reklamom typu display.

Wypełnij formularz.

Zgoda na przetwarzanie danych

Czym są kampanie GDN? I w jaki sposób reklama display pomoże Ci rozwinąć firmę albo markę?

Zacznijmy mocnym akcentem. Co powiesz na to, żeby Twoje reklamy graficzne wyświetlały się na najpopularniejszych stronach internetowych uznanych przez Google za najlepsze? Co powiesz na to, aby korzystać z sieci reklamowej Google liczącej ponad 35 milionów stron internetowych i docierać w ten sposób nawet do miliardów potencjalnych klientów? Takie możliwości dają kampanie GDN i reklama display.

Prawie od początku istnienia wyszukiwarki Google działa system płatnej reklamy. Dawniej nazywał się Google Adwords, dziś jest to Google Ads. Jest to rozwiązanie typu PPC (Pay-Per-Click, czyli płacisz za kliknięcie) – oznacza to, że reklama graficzna wyświetla się bardzo często, a płacisz tylko za realne kliknięcia w banery reklamowe czy w komunikat reklamowy. W swojej prahistorii był to system aukcyjny, w którym wygrywał ten, kto oferował najwyższą stawkę za kliknięcie.

Na szczęście dziś możesz osiągnąć doskonałe wyniki tej formy reklamy, nawet jeżeli masz ograniczony budżet. Profesjonalna agencja marketingowa, taka jak nasza, maksymalnie wykorzystuje możliwości Google Ads, a jedną z odmian są reklamy display działające w oparciu o kampanie display GDN. GDN oznacza Google Display Network.

case study

Nasz klient zajmujący się sprzedażą kamer oraz zabezpieczeń dla domów kieruje specjalną ofertę dla klientów biznesowych. W tym celu powstał formularz, dzięki któremu przedsiębiorcy uzyskują specjalne rabaty a nasz klient stałe zamówienia. Jednak jak dotrzeć  do osób z tak specyficznej branży i do tego online?

W tym celu uruchomiliśmy kampanię Discovery, która zdobywa kilkadziesiąt leadów miesięcznie. Dodatkowo, w okresach o największym zainteresowaniu produktami na sklepie uruchamiamy kampanię Display, która potrafi osiągać nawet 800% ROAS.

Gdzie będą Twoje reklamy display?

Pamiętasz 35 milionów stron internetowych? To właśnie sieć witryn współpracujących z Google. Właściciele serwisów z całego świata zgłaszają się do amerykańskiej korporacji, bo chcą uczestniczyć w systemie precyzyjnego targetowania reklamy. Oczywiście nie za darmo – stąd tak duża popularność sieci reklamowej Google. A dlaczego tylko 35 milionów, skoro na świecie jest ponad miliard witryn? Bo każdy, kto ubiega się o udział w tej sieci, musi spełnić konkretne warunki:

01

Szybkość ładowania

Strona internetowa musi działać poprawnie i szybko się ładować.

 

02

Musi mieć określoną tematykę, dzięki czemu będziesz mógł wybrać, na jakich witrynach będą Twoje reklamy.

 

03

Warunki techniczne

Musi być dostosowana do wyświetlania Twoich reklam i do prawidłowego zliczania kliknięć.

 

04

Popularność

Musi być popularna, a to oznacza, że Twoje reklamy graficzne zobaczy wiele osób.

Sprawdź zyski innych naszych klientów.

Wypełnij formularz i dowiedz się więcej.

Zgoda na przetwarzanie danych

Siła reklamy display: sam wybierz, komu wyświetli się Twoja reklama

A co powiesz na to, żeby skierować reklamę tylko do osób, które kupują jedzenie o niskiej zawartości tłuszczu? Albo do tych, którzy prenumerują czasopisma motoryzacyjne? Kampanie w sieci reklamowej GDN dają Ci możliwość dotarcia do grup o określonych zainteresowaniach. Ale to nie wszystko. Google zna dobrze swoich użytkowników, dzięki czemu możesz tworzyć i kierować reklamy w oparciu o intencje zakupowe Twoich klientów, o wydarzenia z ich życia (na przykład ślub lub narodziny dziecka), a nawet zgodne z tym, co najczęściej wpisują w wyszukiwarkę albo jakie strony najczęściej oglądają.

Chcesz więcej? Wykorzystaj do swoich reklam… konkurencję. Kampanie display dają Ci unikalną możliwość dotarcia do tych osób, które wchodzą na strony innych firm z Twojej branży. A teraz wyobraź sobie, jak odbierasz im wszystkim klientów, oferując coś ekstra, na przykład kod rabatowy.

Jeszcze więcej z reklamy display dzięki liście remarketinowej.

Czym jest lista remarketingowa?

Teraz zaczyna się najlepsze.

Jeżeli wcześniej inwestowałeś w kampanie reklamowe w programie Google Ads i robiłeś to z pomocą profesjonalnej agencji marketingowej, to masz do dyspozycji listę remarketingową. To bardzo długa tabela zawierająca Twoją grupę docelową w postaci identyfikatorów wyświetlania reklam lub plików cookie tych osób, które widziały Twoje reklamy graficzne. To trochę tak, jakbyś miał adresy e-mail osób najbardziej zainteresowanych tym, co sprzedaje lub oferuje Twoja firma.

W jaki sposób można wykorzystać listę remarketingową?

Listę remarketingową możesz wykorzystać teraz do tego, aby dotrzeć z bardzo konkretnym przekazem do rzeczywistych lub niedoszłych klientów.

Skoro wiesz, że na pewno znają Twoją markę lub że odwiedzali Twoją witrynę, to masz o wiele łatwiejsze zadanie, żeby przekonać ich do ponownych odwiedzin lub zakupów. Dlatego 5% rabatu na zakup nowego produktu (albo inne dobre pomysły) powinny przynieść odpowiedni efekt. A co z osobami spoza listy remarketingowej? Do nich możesz kierować banery reklamowe o zupełnie innej treści. Tak działa skuteczna kampania display.

Jak działają inteligentne kampanie reklamowe?

Google zgromadziło bardzo wiele informacji na temat swoich użytkowników. Dzięki temu tworzy “inteligentne kampanie reklamowe” i na nich skupia coraz większą uwagę.

Oznacza to mniej reklam skierowanych do ogółu, a więcej treści zgodnych z zainteresowaniami klientów. Reklamy w GDN bardzo skutecznie budują świadomość marki i dlatego będą coraz częściej na drodze zakupowej Twoich klientów.

Prawda, że to świetny dopalacz dla Twojej firmy?

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami — chętnie odpowiemy.

Chcesz otrzymać ofertę?

Wypełnij brief — przygotujemy dla Ciebie ofertę.