Kampanie w sieci wyszukiwania

 

✓  Krótka umowa – już od 3 miesięcy

✓  Elastyczne działania – odpowiednie do Twojej strategii i sezonowości

✓  Wsparcie działu graficznego w ramach Umowy

✓  Zapytaj nas o program akceleracji Google Ads

Twoja strona na pierwszym miejscu w Google? W jeden dzień? Tak działają kampanie w sieci wyszukiwania.

Co przychodzi Ci do głowy w pierwszej kolejności, gdy czytasz: reklamy Google? Czy chodzi o specjalnie wyróżnione boksy reklamowe?

Jeżeli tak, to już wiesz, na czym polegają kampanie w sieci wyszukiwania. Tak zwane linki sponsorowane w wyszukiwarce to najstarsza i najbardziej dochodowa forma reklamy w Google. Chcesz szybko dotrzeć do nowych klientów z ofertą na produkty lub usługi? W takim razie wybierz reklamę w sieci wyszukiwania Google. Opłaca się.

Sprawdź, ile możesz zarobić dzięki reklamie Google.

Wypełnij formularz.

Zgoda na przetwarzanie danych

Czym jest reklama w sieci wyszukiwania Google?

Kampanie w sieci wyszukiwania to najbardziej rozpoznawalna forma reklamy na świecie. Kiedyś były to linki sponsorowane lub boksy reklamowe. Korporacja Google testuje i zmienia ich wygląd kilka razy do roku, oznaczając je różnymi atrybutami, znakami graficznymi albo kolorami. Dziś są prawie nie do odróżnienia od pozostałych wyników wyszukiwania, które… też są reklamą.

Jak działają kampanie w sieci wyszukiwania?

Prawie wszystkie produkty od Google, których używasz, wyświetlają reklamy. Chyba że wiedzą, kim jesteś i gdzie jesteś – wtedy też widzisz reklamy, tylko inne. Do tego giganta technologicznego należy zarówno przeglądarka Chrome – obecnie najpopularniejsza na świecie – jak i wyszukiwarka Google. Jeżeli szukasz czegoś w Internecie ze swojego smartfonu lub z własnego komputera, to prawdopodobnie sieć wyszukiwania Google już Cię rozpoznała i nie pokaże Ci reklam bardzo odległych sklepów lub tych produktów, które zupełnie Cię nie interesują.

W każdej innej sytuacji zobaczysz reklamy tekstowe lub reklamy produktowe w wynikach wyszukiwania Google. To właśnie reklama w sieci wyszukiwania. Tak zwane linki sponsorowane dziś najczęściej nazywane są Google Ads. To jednak tylko jedna z wielu form reklamy Google Ads, a Ty już wiesz, że to reklama w sieci wyszukiwania Google.

 

CASE STUDY

Nasz klient z narzędziami dla majsterkowiczów i ogrodników w ciągu miesiąca uzyskuje ponad 600 konwersji (wartościowe interakcje na stronie, przejścia na stronę kontaktu, telefony, wyszukiwanie lokalizacji sklepów, wysłane formularze) dzięki kampaniom w sieci wyszukiwania.

Dodatkowo kampanie search generyczne w sklepach według naszej sprawdzonej metody ustawiania osiągają ROAS na poziomie nawet 1400%, co jest wyjątkowo dużo dla reklam w sieci wyszukiwania. 

Czy opłaca się inwestować w reklamy Google w ich sieci wyszukiwania.

Czy reklamowa kampania w sieci wyszukiwania Google Ads jest tania? Każda odpowiedź będzie zgodna z prawdą. Inwestowanie w sieć reklamową będzie kosztowne, jeżeli za słowa kluczowe i za grupy reklam weźmie się osoba bez doświadczenia. Koszty promocji w sieci reklamowej zależą od liczby kliknięć w reklamę, dlatego mówi się, że system Google Ads działają w modelu Pay-Per-Click („opłata za kliknięcie”).

Właśnie dlatego firmy, organizacje i osoby prywatne wybierają sprawdzone i doświadczone agencje reklamowe do tego, aby kampania w sieci wyszukiwania zapewniła jak najlepsze wyniki. Nasza agencja marketingowa od kilkunastu lat koordynuje reklamy w sieci wyszukiwania. Określamy słowa kluczowe, tworzymy grupy reklam, testujemy grupy docelowe. Wszystko po to, aby zdobyć nowych klientów dla Twojej firmy dzięki sieci reklamowej od Google. To właśnie doświadczenie sprawia, że koszt za kliknięcie w reklamy Google jest możliwie najniższy, a zwrot z takiej inwestycji – najwyższy.

    Sprawdź, ile zarobili nasi klienci dzięki reklamie w Google.

    Wypełnij formularz.

    Zgoda na przetwarzanie danych

    Stwórzmy wspólnie pierwszą skuteczną reklamę w sieci wyszukiwania

    Reklama w sieci wyszukiwania i kampanie w sieci wyszukiwania – w obu przypadkach chodzi o zyski Twojej firmy. Reklamy wyświetlają się w wyszukiwarce Google. Mogą dotyczyć określonych produktów lub usług, mogą pojawiać się w sieci wyszukiwania (czyli tam, gdzie zawsze szukasz informacji), wyświetlają się w mapach Google i w każdym innym miejscu witryny Google, w którym są widoczne wyniki tego, co szukasz. Reklamy Google zobaczysz wtedy, gdy słowa kluczowe, które wpisałeś w wyszukiwarce, będą takie same lub bardzo podobne jak słowa kluczowe ustawione wcześniej w panelu do zarządzania reklamami.

    Natomiast kampanie w sieci wyszukiwania Google to cała seria reklam oraz rozmaite ustawienia, których celem jest zareklamowanie konkretnego produktu, sklepu internetowego, usługi czy wydarzenia. Kampania reklamowa Google zawiera między innymi:

    01

    Różne grupy docelowe

     Kierowanie reklam dzielimy według płci, wieku, zainteresowań i zamiarów zakupowych.

     

    02

    Najpierw ustawiamy słowa kluczowe według oferty klienta, a następnie wykluczamy bezwartościowe wariacje na temat tych słów.

     

    03

    Zróżnicowane reklamy

    Tworzymy zasoby reklamowe złożone z nagłówków, tekstów, oraz grafik. Później optymalizujemy zasoby, aby wynik jakości reklamy zawsze był świetny !

     

    04

    Reklamy wspomagają rozszerzenia. Najważniejsze są rozszerzenia telefonów i lokalizacji. Nie zapominamy również o mało wykorzystywanych rozszerzeniach formularzy kontaktowych.

     

    Wypełnij fomularz, a dostaniesz audyt Google Lighthouse.

    Zgoda na przetwarzanie danych

    Masz więcej pytań?

    Skontaktuj się z nami — chętnie odpowiemy.

    Chcesz otrzymać ofertę?

    Wypełnij brief — przygotujemy dla Ciebie ofertę.