Kampanie YouTube

 

✓ Krótka umowa – już od 3 miesięcy

✓ Elastyczne działania – odpowiednie do Twojej strategii i sezonowości

✓ Wsparcie działu graficznego w ramach Umowy

✓ Zapytaj nas o program akceleracji Google Ads

Reklama YouTube – ogromny potencjał najpopularniejszego serwisu na świecie.

Czy reklamujesz się na YouTube?

Nie? W takim razie tracisz prawdopodobnie najlepszą okazję w życiu na prześcignięcie swojej konkurencji, ponieważ ona popełnia ten sam błąd. Ponad miliard użytkowników codziennie szuka tam rozrywki, wiedzy i informacji. Mają określone potrzeby, a oprócz tego i tak będą oglądać reklamy. Czy wciąż planujesz oglądać, jak Twoja konkurencja odbiera Ci klientów? Bo jeśli nie, to…

Sprawdź, ile zyskasz dzięki YouTube.

Wypełnij formularz i porozmawiaj z naszym konsultantem. 

Zgoda na przetwarzanie danych

Kampanie YouTube – idealny sposób, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

Kampanie YouTube to być może najlepsza okazja na to, żeby wyprzedzić konkurencję. A dlaczego? Ponieważ na YouTube nie ma granic dla wielkości Twojej sprzedaży. Prawdopodobnie nie ma tam również Twoich reklam. To oznacza, że firma z Twojej branży, która jako pierwsza zacznie emitować reklamy w serwisie YouTube, zdecydowanie wyprzedzi konkurencję.

Dlaczego nie reklamujesz się na YouTube?

Z tych samych powodów, dla których jeszcze nie robi tego konkurencja:

  • sądzisz, że to bardzo trudne,
  • nie wiesz, ile to kosztuje,
  • nie wiesz, ile możesz na tym zarobić,
  • nie umiesz stworzyć odpowiedniej reklamy,
  • nie masz pomysłu na ciekawą reklamę.

Reklama YouTube to doskonały kanał reklamowy. Jest tam po prostu wiele miejsca i mnóstwo okazji, aby powalczyć o uwagę i pieniądze klientów. A wszystkie wymienione wyżej powody to obawy, które za chwilę włożysz między bajki.

Kampanie YouTube – idealny sposób, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

Kampanie YouTube to być może najlepsza okazja na to, żeby wyprzedzić konkurencję. A dlaczego? Ponieważ na YouTube nie ma granic dla wielkości Twojej sprzedaży. Prawdopodobnie nie ma tam również Twoich reklam. To oznacza, że firma z Twojej branży, która jako pierwsza zacznie emitować reklamy w serwisie YouTube, zdecydowanie wyprzedzi konkurencję.

Dlaczego nie reklamujesz się na YouTube?

Z tych samych powodów, dla których jeszcze nie robi tego konkurencja:

  • sądzisz, że to bardzo trudne,
  • nie wiesz, ile to kosztuje,
  • nie wiesz, ile możesz na tym zarobić,
  • nie umiesz stworzyć odpowiedniej reklamy,
  • nie masz pomysłu na ciekawą reklamę.

Reklama YouTube to doskonały kanał reklamowy. Jest tam po prostu wiele miejsca i mnóstwo okazji, aby powalczyć o uwagę i pieniądze klientów. A wszystkie wymienione wyżej powody to obawy, które za chwilę włożysz między bajki.

CASE STUDY

Sala zabaw organizująca aktywne zajęcia na trampolinach w Warszawie musi mierzyć się z dużą konkurencją. Firm o podobnym profilu działalności jest sporo, dlatego trzeba zawalczyć o uwagę klienta. 

Aby dotrzeć do naszych klientów, korzystamy z reklam w sieci YouTube. Dzięki materiałom wideo brand staje się bardzo rozpoznawalny. Wyświetlenie filmu jest tanie – koszt to zaledwie 1 grosz! 

Jak wygląda reklama na YouTube?

Zna ją prawdopodobnie każdy, kto kiedykolwiek szukał odpowiedzi w postaci nagrań wideo. Reklama YouTube to też reklama w formie wideo. Możesz natrafić na nie przed filmem albo w kilku momentach podczas jego trwania. Czasami można ją wyłączyć, klikając przycisk „Pomiń reklamę”, a innym razem użytkownik musi obejrzeć całość, jeżeli chce obejrzeć właściwy film. O ile standardowa reklama w Google Ads to po prostu tekst, reklama w sieci reklamowej Google to grafika, o tyle reklama YouTube oznacza więcej wysiłku lub zaangażowanie większego budżetu. Ale czy byłby to dla Ciebie problem, gdyby reklama na YouTube miała się wielokrotnie zwrócić?

Jak działają reklamy displayowe na YouTube?

Przechodzimy do konkretów, czyli do odpowiedzi na pytanie: dlaczego reklama YouTube może wstrząsnąć Twoją branżą. Tu nie ma żadnej zaawansowanej nauki – to po prostu coś nowego dla Ciebie. „Reklamy displayowe” to po prostu reklamy w formie graficznej (w przeciwieństwie do tekstowej). YouTube to najpopularniejszy serwis internetowy na świecie, na którym znajdziesz setki tysięcy materiałów wideo, dlatego w tym przypadku wyświetlanie reklam oznacza również treści wideo.

Reklamy na YouTube skuteczne dzięki wytycznym Google.

Filmy to szczególny format reklamowy. Na stworzenie takiego nagrania trzeba przeznaczyć więcej pracy i innych nakładów. Ale to bardzo się opłaca, jeśli chodzi o reklamy YouTube. Firma Google dba o to, aby Twoje materiały wyświetlały się potencjalnym klientom i aby budżet reklamowy był dobrą inwestycją.

Zobacz podstawowe informacje na temat działania kampanii wideo w serwisie YouTube:

  • reklama YouTube wyświetla się w obrębie jakiegoś filmu,
  • film (nagranie) zawsze jest częścią kanału YouTube,
  • kanał na ogół poświęcony jest konkretnej tematyce – określa to algorytm Google.

Dzięki temu możesz decydować, w jakim kontekście pojawi się Twój film reklamowy.

Jeżeli prowadzisz sprzedaż butów sportowych, to możesz zdecydować się na reklamy wyświetlane podczas nagranych meczów koszykówki albo wyścigów na olimpiadzie. Jeżeli Twój asortyment to artykuły spożywcze lub elementy zastawy stołowej, to warto reklamować się na filmach blogerów kulinarnych. Natomiast w przypadku sprzedaży części i kosmetyków samochodowych Twoi klienci będą oglądać filmy poradnikowe o tym, jak naprawić auto. W ten sposób określasz zainteresowania, Google natomiast dobiera konkretne filmy pasujące do Twojej kampanii YouTube. Dobór odpowiednich kanałów to pierwsza z najważniejszych rzeczy, dlatego skonsultuj swój pomysł z doświadczoną agencją marketingową, która pomoże Ci w skonfigurowaniu kampanii.

Wymagania od kanału YouTube

Same dobre wiadomości? Tak naprawdę reklama YouTube to tylko dobre wiadomości dla Twojego biznesu. Kolejną z nich są wysokie oczekiwania, które Google nakłada na właścicieli kanałów z filmami. Nie wystarczy po prostu mieć kilka nagrań o odpowiedniej długości. Kanał musi spełniać jeszcze 2 kluczowe warunki, dzięki którym korzysta Twoja firma i Twoja reklama YouTube:

  • musi mieć co najmniej 1000 subskrybentów, a więc osób regularnie i lojalnie oglądających nowe nagrania – to nie jest ogromna liczba, ale wymaga od właściciela rzetelnej i solidnej pracy przez co najmniej rok,
  • nagrania muszą być oglądane przez co najmniej 4000 godzin (tak, 4 tysiące godzin, czyli przez 167 dni) w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Jedno i drugie sprawia, że kanał, na którym pojawią się Twoje reklamy, naprawdę musi być aktywnie rozwijany, a to oznacza dla Ciebie korzyści. Zyskujesz gwarancję, że Twoja reklama YouTube pojawi się przed oczami realnych i zaangażowanych odbiorców.

Są też inne kryteria:

  • właściciel kanału musi wyrazić zgodę na reklamy YouTube – Twoje nagrania pojawią się więc w konkretnych, a nie przypadkowych miejscach,
  • właściciel musi być pełnoletni – wiesz, że druga strona ponosi pełną odpowiedzialność za publikowane filmy, w których pojawią się Twoje reklamy.

Dobrze wiesz, że reklama YouTube ma jeden główny cel: jest przyciągnięcie jak największej liczby odpowiednio dobranych potencjalnych klientów. Ze wsparciem agencji reklamowej z bardzo dużym doświadczeniem możesz dotrzeć z pomocą filmów promocyjnych do osób, które dosłownie oczekują dobrych rozwiązań przedstawionych w formie wideo. Dzięki prowadzonej przez nas kampanii reklamowej rosną wyświetlenia reklam. A celem jest to, żeby jak najwięcej osób poznało Twoją markę. I żeby zrobili zakupy właśnie u Ciebie.

Chcesz poznać skuteczność reklamy na YouTube?

Wypełnij formularz i umów się na bezpłatną konsultację.

Zgoda na przetwarzanie danych

Jak możemy pomóc Ci w promocji na Youtube ? 

Pracę nad kampaniami youtube zaczynamy od stworzenia prognozy zasięgu wyświetleń Twoich reklam.

Dzięki współpracy z Google mamy dostęp do profesjonalnego Plannera Zasięgu Youtube. Określając budżet i grupę docelową przedstawimy Ci potencjalne koszty dotarcia do tysięcy użytkowników Youtube. Im wyższa stawka tym lepsza ekspozycja reklamy. Ty decydujesz w oparciu o rzetelne dane.

Po zaakceptowaniu prognozy przechodzimy do kreacji. Do wyboru mamy reklamy trwające 6 sekund ( tzw bumpery ), 15 sekund lub 30 sekund. Nie rekomendujemy dłuższych filmów, gdyż reklama powinna być krótka i treściwa. Najlepiej jeśli przesyłasz nam swój film, który bez obróbki można umieścić w kanale Youtube. Jeśli nie posiadasz filmu – możemy Ci pomóc tworząc krótki film z Twoich zdjęć lub slajdów. W dobie Tik Toka tworzone filmy nie muszą być drogie – ważne żeby były czytelne i treściwe. 

A potem tak jak w przypadku innych kampanii, cały czas optymalizujemy wyniki. Patrzymy nie tylko na wyniki Google Ads, ale również na statystyki Studia Twórców Youtube.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami — chętnie odpowiemy.

Chcesz otrzymać ofertę?

Wypełnij brief — przygotujemy dla Ciebie ofertę.