Partnerzy Twojego
Biznesu

 

✓  Specjalista przydzielony do każdego projektu

✓  Dostępność mailowa, telefoniczna i video – chat

✓  Szybka reakcja na zgłoszony problem

✓  Dla naszych Klientów nie ma limitów i ograniczeń

Prawdziwą wartością naszej firmy jest dobrze zgrany zespół

Stawiamy na partnerską i świadomą współpracę z Klientami.
Chcemy, aby zrozumiałe były dla Was nasze decyzje w zakresie prowadzenia kampanii.
Wspólnie z Wami ustalamy cele i działamy, mając w założeniu długotrwałą i pomyślną współpracę.
Aktywnie uczestniczymy w profesjonalnych szkoleniach organizowanych przez Google, a swoją wiedzę i praktykę potwierdzamy uzyskanymi certyfikatami i statusem Partnera Google.

Czego wymagamy od siebie?

Traktuj Klienta tak, jak chciałbyś sam być potraktowany. Takie motto przyświeca nam każdego dnia, gdy siadamy za biurkiem. Wiemy, że nasze wynagrodzenie nie bierze się z nieba, tylko z pracy naszych klientów.

Co otrzymujemy w zamian?

Prowadzimy firmę od 2010 roku. Jak to zawsze bywa, zaczęliśmy od jednego klienta, dzisiaj stale współpracuje z nami kilkadziesiąt podmiotów. Z niektórymi klientami znamy się już ponad pięć lat!

Czekamy na Ciebie

Nie jesteś dla nas leadem, tylko przedsiębiorcą, który zasługuje na poważne traktowanie. Szanujemy Twoje zdanie i stoimy zawsze po Twojej stronie, ponieważ to z Tobą umawiamy się na współpracę.

Siła Partnerstwa płynie z doświadczenia

 Jesteśmy właścicielami Agencji Marketingowej z wyboru, a nie z przypadku.
W ciągu 12 lat prowadzenia firmy jako współwłaściciele sami przeszliśmy wszystkie szczeble rozwoju od Junior do Senior Specjalisty Google Ads. Dzięki temu znamy zagadnienia marketingu Internetowego od podszewki. Nie sprzedajemy produktów, na których dogłębnie się nie znamy.

Jednocześnie sami doświadczamy wyzwań i bolączek przedsiębiorcy. Wiemy, że marketing to nie chwytliwe słowo, ale realne narzędzie, które ma w przewidywalnym czasie podnieść dochody naszych klientów. Marketing w Internecie jednakże nie jest sposobem na ratowanie firmy z tarapatów. Aby zadziałał od strony klienta potrzebne są dwie rzeczy : dobry produkt i dobra strona.

Świetną reklamą zajmiemy się my. 

%

przedłuża z nami umowę

lat doświadczenia

średnia ocen z google

przeprowadzonych kampanii

Poznaj naszych specjalistów

Joanna
Joanna

Starszy Specjalista Google Ads & Analytics

Certyfikowany Specjalista Ads & Analytics i doświadczony handlowiec. Odpowiedzialna za przygotowanie i konfigurację kampanii Google Ads oraz wdrożenie Google Analytics. Optymalizuje kampanię w jej kluczowych momentach. Niepoprawna optymistka pełna wiary w ludzi.

Grzegorz
Grzegorz

Starszy Specjalista Google Ads & Analytics

Specjalista Ads & Analytics, czuwa nad bieżącą optymalizacją kampanii. Dokładny i skrupulatny analityk, który wśród tysięcy danych wychwyci każdy istotny trend. Szermierka na słowa kluczowe to jego praca, a po godzinach amatorsko walczy na szpady.

Maryla
Maryla

Koordynator projektów

Dzięki niej zawsze wiesz, co robi nasza agencja dla Twojej firmy. Bardzo dokładna i systematyczna – nie odpuści żadnego szczegółu, dzięki czemu wszystko chodzi jak w zegarku. Ma ogromne doświadczenie i nieskończone pokłady cierpliwości oraz uśmiechu. Uwielbia Bałtyk jesienią.

Klaudia
Klaudia

Młodszy Specjalista Google Ads

O kampaniach w sieci wie prawie wszystko. Zwolenniczka dyskretnych testów, zawsze pierwsza do sprawdzania skuteczności nowych rozwiązań, na które nikt inny nie wpadł. Studentka informatyki, a prywatnie miłośniczka kotów małych i dużych.

Natan
Natan

Specjalista Google Ads

Inżynier informatyki działający w zakresie tworzenia kampanii reklamowych. Jeżeli jest sposób, aby zdobyć więcej wyświetleń, większy ruch i więcej klientów dla Twojej firmy, to Natan go znajdzie, sprawdzi i wdroży. Pasjonat fotografii i dobrego jedzenia.

Michał
Michał

Młodszy Specjalista Google Ads

Paweł
Paweł

Specjalista SEO

Odpowiedzialny za działania SEO. Z algorytmem Google zna się od 2005 roku. Cierpliwy i precyzyjny w działaniu, bo taki powinien być pozycjoner White Hat SEO. Na bieżąco śledzi komunikaty Google dotyczące zmian w algorytmach. Jest kontent, gdy jest dobry content.

„Model współpracy z Online Partners to wzór relacji jaką chcemy budować. Oparta na zaufaniu, rzetelności, zaangażowaniu i poczuciu wzajemności biznesowej”.

Grzegorz Osóbka
Umbrella

„Pełne zaangażowanie i dbałość o sprawy klienta oraz profesjonalizm realizowany w miłej atmosferze to wartości Online Partners, których błędem byłoby nie wykorzystać”.

mgr. inż. Marek Gajewski
Instytut IMBIGS

„Jesteście Państwo jednymi z Tych nielicznych osób, które w najtrudniejszych warunkach znajdowały się na naszej drodze w trakcie realizacji i wspólnie rozwiązywaliśmy problemy niezwykle trudne do rozwiązania”.

Iwona Byczkowska-Filipczak
Image Ltd