Pozycjonowanie stron internetowych

 

✓  Krótka umowa – już od 4 miesięcy

✓  Elastyczne działania – odpowiednie do Twojej strategii i sezonowości

✓  Łączymy dobre praktyki SEO i UX

✓  Przejrzyste i merytoryczne raportowanie

Masz wrażenie, że Twoja strona jest niewidoczna ?

Pokaż swoją ofertę całemu światu. Do tego służy pozycjonowanie stron internetowych

Co to jest pozycjonowanie strony internetowej?

Wyobraź sobie klienta – naprzeciw niego ustawia się kolejka sprzedawców: ponad 2 miliony osób! Klient czuje się zagubiony, bo nie wie, z kim powinien rozmawiać. A sprzedawca? Podobnie jak 2 miliony innych stoi gdzieś w długim ogonie kolejki bez szans na to, że klient go zauważy. Prawdopodobnie Ty także stoisz gdzieś w tym tłumie.

Jeżeli Twoja strona była wcześniej źle pozycjonowana, to może znajdować się poza pierwszym tysiącem wyników wyszukiwania. Jeśli do tej pory nie prowadziłeś żadnych działań na swojej witrynie, to być może jest na 50. miejscu, a może na 500. – to zależy od Twojej konkurencji.

Czy masz szansę dotrzeć do innych ze swoją stroną internetową, jeśli jest na 50. miejscu w Google? Nie. Dlatego właśnie tak ważna jest skuteczność pozycjonowania stron.

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy.

A na dobry początek współpracy otrzymasz od nas profesjonalny raport jakości strony Googe Lighthouse – całkowicie za darmo.

Zgoda na przetwarzanie danych

Czy stać Cię, żeby nadal być poza TOP 10 ?

Przeprowadzono tysiące badań nad zachowaniami użytkowników Google, aby dowiedzieć się, w jaki sposób wyszukują oni informacje. Wyniki są zawsze takie same:

  • ponad 99% użytkowników przeglądarki Google rozpoczyna i kończy poszukiwania na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, czyli w top 10,
  • w link znajdujący się najwyżej klika 6 osób na 20 (30%), a w następny link już 3 osoby na 20 (15%),
  • prawie nikt nie zagląda na drugą stronę wyników – nawet utarło się powiedzenie, że na drugiej stronie możesz ukryć trupa,
  • na 10. stronę wyników wyszukiwania i dalej wchodzą tylko inne programy komputerowe i osoby, które robią badania lub nudzą się,
  • zasada złotego trójkąta podpowiada, że w najlepszej dziesiątce szczególne znaczenie mają pierwsze 3-4 strony.

A gdzie jest Twoja strona internetowa, gdy ktoś wpisuje w Google frazę powiązaną z Twoją stroną internetową?

 

CASE STUDY

Jednym z naszych klientów jest firma prowadząca w Warszawie  park trampolin i salę zabaw. Konkurencja jest naprawdę spora, bo o klientów walczy tam kilkanaście podobnych miejsc, które podobną ofertę i zbliżone stawki.

Bardzo dobre efekty udało się uzyskać już po 4 miesiącach współpracy, a trzeba przypomnieć, że był to okres pandemii – w tym czasie parki rozrywki mogły oczekiwać jedynie spadków. Dzięki naszej strategii grafik salek urodzinowych wypełnił się całkowicie, a w całym obiekcie można było zaobserwować ruch większy o około 30%.

    Na jakie frazy powinieneś się pozycjonować ?

    Odpowiednio dobrane do pozycjonowania frazy, to klucz do sukcesu, dlatego poświęcamy im na początku najwięcej uwagi. Przychodzą do nas czasem klienci z dużym ruchem na stronie, ale niską sprzedażą. Jaki jest powód ? Źle dobrane słowa kluczowe. Pozycjonowanie stron internetowych polega na tym, aby wyprzedzić w wyszukiwarce Google inne witryny i z pomocą odpowiednio dobranych słów kluczowych osiągnąć maximum korzyści.

    01

    Frazy generyczne

    To frazy ogólne, które mają dużo wyszukiwań, ale niską skuteczność. “Sklep z butami” , “Prawnik” , “Dentysta”. Dobrze być widocznym na te frazy – duży ruch jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodził! 

     

    02

    Ludzie w internecie szukają wiedzy. “Jak wyleczyć ząb” , “Jakie są modne buty w tym roku”. Jeśli dostarczysz im tej wiedzy, zdobędziesz ich szacunek i lojalność.

     

    03

    Frazy brandowe

    Sprzedajesz produkty pod własnym brandem, lub jesteś dystrybutorem? Frazy brandowe musisz mieć wypozycjonowane. Widoczny brand sprzedaje najlepiej. 

    04

    Frazy komercyjne

    Po prostu frazy, które sprzedają. “Adwokat Cieszyn” , “Stomatolog w Centrum” , “Buty czółenka, rozmiar 43”. Te frazy to drzwi do Twojej sprzedaży.

    CASE STUDY

    Pozycjonowanie stron internetowych to inwestycja, która zaczyna się zwracać po kilku miesiącach realizowania dobrego planu. Tak było również podczas współpracy z właścicielem parku trampolin. Postanowił rozpocząć działania SEO. Zaczęliśmy od przygotowywania wartościowych tekstów i optymalizacji strony, następnie doszły jakościowe linki zewnętrzne.

    Dzięki temu dziś strona internetowa warszawskiego parku trampolin wyświetla się na 1-2 miejscu w wynikach wyszukiwania na najważniejsze frazy kluczowe składające się z 2-3 wyrazów.

      Czy pozycjonowanie stron internetowych opłaci mi się?

      Z pozycjonowaniem jest jak z założeniem firmy. Pierwsze dojrzałe owoce Twojej pracy zbierasz po miesiącach ciężkiej pracy.  

      Szczególnie obecnie, kiedy Google docenia strony odznaczające się oryginalnością i świeżością treści, trzeba włożyć wiele wysiłku, aby przyciągnąć użytkownika, który przecież nie od razu musi coś od nas kupić. Nadchodzi jednak w końcu ten moment, kiedy cierpliwość zarówno w biznesie, jak i w pozycjonowaniu zaczyna się opłacać. Nowi użytkownicy zamieniają się w stałych bywalców, strona nabiera ruchu, z formularza spływają leady.

      Wyobraź sobie siebie właśnie w tym miejscu. Twoja pozycja w wyszukiwarce jest ugruntowana, a Twoi konkurenci, którzy nie zainwestowali w pozycjonowanie, będą musieli poświęcić wiele miesięcy, a nawet lat, żeby Cię dogonić.

      Pozycjonowanie to nie sprint, to maraton. Wygrają Ci, którzy będą w stanie kontynuować działania pozycjonujące w długim okresie czasu.

      Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy.

      A na dobry początek współpracy otrzymasz od nas profesjonalny raport jakości strony Googe Lighthouse – całkowicie za darmo.

      Zgoda na przetwarzanie danych

      Jak pozycjonujemy strony internetowe ?

      Pozycjonowanie strony internetowej czasami przypomina internetową magię, ale tak naprawdę jest to proces rozłożony w czasie. Policzyliśmy, że w czasie trwania tego procesu wykonujemy ponad 100 różnych działań, które pozwalają na uzyskanie tak dobrych wyników. Ale najważniejszych czynników skutecznego pozycjonowania stron jest kilka:

      Audyt SEO

      Kompleksowy i dokładny audyt SEO przygotowany przez specjalistę od pozycjonowania stron.

      Wytyczne

      Przygotowanie wytycznych: słów kluczowych oraz zmian koniecznych do wdrożenia.

      Wytyczne

      Strona internetowa zoptymalizowana według wytycznych, które przygotujemy.

      Kontent

      Czyli unikalne teksty, grafiki i materiały wideo, w których powinny znaleźć się słowa kluczowe.

      Aktywność

      Aktywizowanie strony internetowej (nowe treści strony, linkowanie wewnętrzne).

      Link building

      Zdobywanie wartościowych linków do pozycjonowanej strony w Google m.in. w mediach społecznościowych.

      Nowości

      Testowanie nowych rozwiązań: zarówno w obrębie witryny klienta, jak i poza nią.

      Współpraca

      Cykliczna, oraz stała współpraca z właścicielem lub administratorem strony internetowej.

      Czas

      Pozycjonowanie stron WWW to proces, który daje tym większe korzyści, im dłużej trwa.

      W ogromnym skrócie: w pozycjonowaniu chodzi o to, aby właśnie Twoja strona WWW była wysoko w wynikach wyszukiwania Google, a to przekłada się na widoczność strony internetowej. Oczywiście nie wystarczy sama wiedza o tym, co należy zrobić. Bardzo ważne jest doświadczenie, dzięki któremu wiemy, jakie działania i w którym momencie należy wykonać. Mniej ważne, ale też przydatne będzie rozwinięcie popularnego skrótu: SEO. To z języka angielskiego Search Engine Optimization, a więc optymalizacja silnika wyszukiwarki. Czy to się wiąże ze współcześnie rozumianym pozycjonowaniem stron internetowych? Nie. Ale łatwy do zapamiętania skrót przypadł ludziom do gustu i dlatego dziś oznacza tyle co pozycjonowanie stron internetowych (w Google).

      SEO to praca zespołowa

      Naturalnym prawem klienta jest jest zlecać prace i oczekiwać efektów. Jednak w przypadku SEO Agencja nie osiągnie sukcesu bez aktywnego wsparcia z Twojej strony. Byśmy razem osiągnęli sukces, ważne jest przestrzeganie kilku istotnych zasad:

      • Budowa strony – jeśli jesteś w trakcie budowy nowej strony lub przebudowy już istniejącej, najpierw zasięgnij naszej porady. Stworzymy dla Ciebie wytyczne do tekstów i technicznych aspektów strony. Dzięki temu kiedy przyjdziesz do nas po pozycjonowanie, nie będziemy musieli zaczynać od fundamentów.
      • Wdrożenie wytycznych – nasze wskazówki nic nie dadzą, jeśli nie zostaną wdrożone na nowej stronie. Agencja SEO zleciła za dużo tekstu do napisania na stronę? Wierz mi, nie robimy tego ze złośliwości tylko dlatego, że w ten sposób Google ocenia wartość strony.
      • Blog – oprócz samej strony polecamy też pisanie bloga. Możesz zlecić to nam, ale jeśli jesteś ekspertem w swojej dziedzinie, to nikt nie zastąpi Twojej wiedzy.
      • Zmiany na stronie – jeśli coś zmieniasz, przebudowujesz, wyrzucasz ze strony, to koniecznie nas o tym poinformuj. Google nie lubi zmian. Google nie znosi niezapowiedzianych zmian.

      Masz więcej pytań?

      Skontaktuj się z nami — chętnie odpowiemy.

      Chcesz otrzymać ofertę?

      Wypełnij brief — przygotujemy dla Ciebie ofertę.