Remarketing

 

✓ Krótka umowa – już od 3 miesięcy

✓ Elastyczne działania – odpowiednie do Twojej strategii i sezonowości

✓ Wsparcie działu graficznego w ramach Umowy

✓ Zapytaj nas o program akceleracji Google Ads

Remarketing w sieci reklamowej Google to budowanie sprzedaży, zaufania i tożsamości z ludźmi, którzy znają Twoją markę.

Podejdź do swojego klienta, przywitaj go ciepło i zwróć się do niego po imieniu.

Zapytaj, jak zdrowie i gdzie spędził ostatnie wakacje. A potem dowiedz się, czy jest zadowolony z lodówki, którą kupił rok temu. I koniecznie wspomnij, że przygotowałeś właśnie dla niego specjalny rabat na zakup nowego sprzętu AGD. Brzmi jak bajka? A jednak taka bajka istnieje i działa doskonale. Nazywa się to remarketing w wyszukiwarce Google. Chcesz wiedzieć więcej?

Sprawdź, jak możesz zyskać 50 razy więcej klientów.

Wypełnij formularz i porozmawiaj z naszym konsultantem. 

Zgoda na przetwarzanie danych

Czym są kampanie remarketingowe i remarketing?

Jeżeli sama nazwa sugeruje Ci, że to „ponowny marketing”, to rzeczywiście masz dobry trop. Remarketing to pomysł polegający na tym, aby dotrzeć z dowolną ofertą do osób, które chociaż raz zetknęły się z Twoją firmą, Twoimi produktami albo w jakikolwiek inny sposób natrafiły w Internecie na Twoją markę. Jest to najlepsza możliwość dotarcia do tak zwanych gorących, ciepłych, a nawet ocieplonych kontaktów. W dodatku zachwycająco skuteczna możliwość.

Jak działa remarketing w sieci reklamowej Google?

Teraz zobaczysz, do czego służą ciasteczka (czyli cookies). To są małe pliki, które powstają na komputerze Twojego klienta, gdy ten jest na Twojej stronie internetowej albo ogląda konkretną reklamę. Taki plik powstaje dzięki temu, że wcześniej został zainstalowany odpowiedni skrypt, czyli rodzaj kodu na Twojej stronie internetowej – dosłownie kilka linijek tekstu. A teraz ten Piksel – tak się często określa wspomniany kod – może instalować specjalnie przygotowane pliki cookies w komputerach albo w smartfonach innych osób. Jak wiesz, dany użytkownik musi wyrazić zgodę na zapis „ciasteczek” i byłoby dobrze, gdyby ich później nie usuwał. Na szczęście większość osób robi pierwsze i nie robi drugiego.

Czym są kampanie remarketingowe i remarketing?

Jeżeli sama nazwa sugeruje Ci, że to „ponowny marketing”, to rzeczywiście masz dobry trop. Remarketing to pomysł polegający na tym, aby dotrzeć z dowolną ofertą do osób, które chociaż raz zetknęły się z Twoją firmą, Twoimi produktami albo w jakikolwiek inny sposób natrafiły w Internecie na Twoją markę. Jest to najlepsza możliwość dotarcia do tak zwanych gorących, ciepłych, a nawet ocieplonych kontaktów. W dodatku zachwycająco skuteczna możliwość.

Jak działa remarketing w sieci reklamowej Google?

Teraz zobaczysz, do czego służą ciasteczka (czyli cookies). To są małe pliki, które powstają na komputerze Twojego klienta, gdy ten jest na Twojej stronie internetowej albo ogląda konkretną reklamę. Taki plik powstaje dzięki temu, że wcześniej został zainstalowany odpowiedni skrypt, czyli rodzaj kodu na Twojej stronie internetowej – dosłownie kilka linijek tekstu. A teraz ten Piksel – tak się często określa wspomniany kod – może instalować specjalnie przygotowane pliki cookies w komputerach albo w smartfonach innych osób. Jak wiesz, dany użytkownik musi wyrazić zgodę na zapis „ciasteczek” i byłoby dobrze, gdyby ich później nie usuwał. Na szczęście większość osób robi pierwsze i nie robi drugiego.

Tak wiele możliwości, aby powiększyć zyski. A w jaki sposób możemy pomóc Twojej firmie?

Wypełnij formularz i wybierz najskuteczniejszą reklamę Twojej firmy.

Zgoda na przetwarzanie danych

Na czym bazują skuteczne kampanie remarketingowe?

Są trzy sposoby na zidentyfikowanie osób, do których warto dotrzeć. Przedstawiamy je obok.

Jak widzisz, otwierają się przed Tobą ogromne możliwości dotarcia do tysięcy, może milionów osób, które wiedzą, kim jesteś i co oferujesz. To tak jak podejść do człowieka, który codziennie staje przed szybą Twojego sklepu, uścisnąć mu dłoń i zaprosić do środka.

Pliki cookies

O nich już wiesz; są doskonałe w przypadku reklamy skierowanej do tych osób, które choć raz były na Twojej stronie internetowej.

Intuicyjność

Google tworzy je dla tych użytkowników, którzy kiedykolwiek kliknęli w Twoją reklamę Google Ads. Dlatego remarketing i system reklamowy od Google tak dobrze się uzupełniają.

 

Adresy e-mail

Na pewno zbierasz je przy okazji składania zamówień przez klientów albo od osób zapisujących się na newsletter. Możesz użyć ich w kampanii remarketingowej, docierając do potrzeb odbiorców klientów, którzy nie robili u Ciebie zakupów nawet od kilku lat.

online-partners-case-study

CASE STUDY

Jednym z naszych klientów jest właściciel sali zabaw dla dzieci z trampolinami. Reklamy kierujemy do klientów, którzy regularnie dbają o swoją aktywność fizyczną. Osoby, które już kupiły bilet na stronie, widzą reklamy zachęcające do ponownych odwiedzin. 

Dzięki takiej strategii działań online, nasza kampania remarketingowa osiąga współczynnik konwersyjności na poziomie blisko 60%. 

Jak remarketing może pomóc Tobie ?

 

 

Remarketing to zaawansowane narzędzie sprzedawców, którzy rozumieją trzy podstawowe rzeczy:

  • odzyskanie klienta jest kilka razy tańsze niż zdobycie nowego klienta,
  • około 2% spośród osób odwiedzających Twoją stronę WWW dokona zakupu,
  • statystycznie klient odwiedzi daną stronę 9 razy, zanim zdecyduje się na zakup.
  • Co to oznacza dla Ciebie?
  • Zgodnie z pierwszą informacją możesz zaoszczędzić bardzo dużo pieniędzy, jeżeli skupisz się przede wszystkim na reklamie skierowanej do tych, którzy już coś o Tobie i Twoich produktach wiedzą. Według drugiej informacji tylko garstka osób coś u Ciebie kupi – jak widzisz, remarketing pozwoli Ci dotrzeć do pozostałych 98% użytkowników, czyli masz szansę zwiększyć sprzedaż aż o 50 razy! Trzecia informacja pokazuje, że potrzeba czasu i cierpliwości, aby potencjalny klient stał się nim rzeczywiście. A jeśli nie pomożesz mu działaniami remarketingowymi, to zrobi to Twoja konkurencja.

Jak remarketing może pomóc Tobie ?

Remarketing to zaawansowane narzędzie sprzedawców, którzy rozumieją trzy podstawowe rzeczy:

  • odzyskanie klienta jest kilka razy tańsze niż zdobycie nowego klienta,
  • około 2% spośród osób odwiedzających Twoją stronę WWW dokona zakupu,
  • statystycznie klient odwiedzi daną stronę 9 razy, zanim zdecyduje się na zakup.
  • Co to oznacza dla Ciebie?

  • Zgodnie z pierwszą informacją możesz zaoszczędzić bardzo dużo pieniędzy, jeżeli skupisz się przede wszystkim na reklamie skierowanej do tych, którzy już coś o Tobie i Twoich produktach wiedzą. Według drugiej informacji tylko garstka osób coś u Ciebie kupi – jak widzisz, remarketing pozwoli Ci dotrzeć do pozostałych 98% użytkowników, czyli masz szansę zwiększyć sprzedaż aż o 50 razy! Trzecia informacja pokazuje, że potrzeba czasu i cierpliwości, aby potencjalny klient stał się nim rzeczywiście. A jeśli nie pomożesz mu działaniami remarketingowymi, to zrobi to Twoja konkurencja.

Jak w praktyce możesz wykorzystać remarketing?

Kampanie remarketingowe w sieci reklamowej należącej do Google mają bardzo wiele zalet, a wśród nich jedna kluczowa: większość Twojej konkurencji nadal z nich nie korzysta. Wdrażając remarketing, przedsiębiorcy na ogół nie troszczą się o to, czy zbieranie danych, na przykład danych demograficznych, pozwala skutecznie docierać do ich klientów. Przekaz reklamowy musi być skuteczny, a remarketing to gwarancja skuteczności.

Najczęstsze zastosowania dla kampanii remarketingowych to:

Odzyskiwanie utraconych koszyków – mowa o sytuacji, gdy klient dodał coś do koszyka w Twoim e-sklepie, ale nie dokończył zakupów; do niego warto skierować reklamę poświęconą konkretnym produktom i nastawioną na sfinalizowanie zakupów. Mile widziany jakiś rabat.

Przypominanie o Twojej firmie – zupełnie inną kampanię reklamową możesz przygotować dla tych klientów, którzy już od kilku miesięcy nie robili u Ciebie zakupów lub dla tych, którzy dokonują sezonowych zakupów, a właśnie zbliża się odpowiednia pora. Ten rodzaj reklamy buduje świadomość marki u odbiorców.

Informowanie o nowościach w ofercie – to rozwiązanie o wiele lepsze niż newsletter, dzięki któremu dotrzesz do potencjalnych klientów w odpowiednim czasie i z konkretną propozycją.

Stawiamy skuteczne kampanie remarketingowe !

Profesjonalna agencja marketingowa pomoże Ci uruchomić dowolną z tych kampanii lub nawet wszystkie. Oprócz tego, że zaprojektujemy treści reklamowe i skonfigurujemy cały proces, to możemy wykorzystać różne postacie remarketingu w zależności od Twoich potrzeb:

01

Remarketing standardowy

To określenie na większość działań szczegółowo opisanych powyżej.

02

Reklamy tworzą się automatycznie w oparciu o dostępne informacje, na przykład na banerach reklamowych może pojawić się imię Twojego klienta.

03

Remarketing wideo

Reklamy wyświetlane na YouTube, które dobierane są w zależności od upodobań Twojego klienta.

04

Remarketing aplikacji mobilnych

Pozwala na precyzyjne dobieranie reklam dla klientów korzystających z urządzeń mobilnych.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami — chętnie odpowiemy.

Chcesz otrzymać ofertę?

Wypełnij brief — przygotujemy dla Ciebie ofertę.