Kampanie Google Shopping

 

✓  Krótka umowa – już od 3 miesięcy

✓  Elastyczne działania – odpowiednie do Twojej strategii i sezonowości

✓  Wsparcie działu graficznego w ramach Umowy

✓  Zapytaj nas o program akceleracji Google Ads

Sprzedajesz? To musisz być w Google Shopping. Kupujesz? Więc na pewno znasz Google Zakupy.

Nawet 2 miliony sklepów internetowych działa w Polsce.

Na portalach sprzedażowych i w marketplace’ach kilkaset tysięcy osób sprzedaje swoje produkty. Ogromna część Internetu to sprzedaż produktów – dlatego Google stworzyło rozwiązanie, które codziennie oglądają wszyscy Twoi klienci. Większość przedsiębiorców już ma swoje reklamy produktowe w Google Shopping. A Ty?

Sprawdź, jak wzrośnie sprzedaż dzięki Google Shopping.

Wypełnij formularz i zamów darmową konsultację z ekspertem.

Zgoda na przetwarzanie danych

Kampanie produktowe Google Shopping – nie do przeoczenia

Masz swój sklep internetowy albo ofertę wystawioną na kilku portalach. Co jest Ci potrzebne, aby sprzedaż była jeszcze większa? Oczywiście pozycjonowanie – dzięki niemu zwiększasz popularność i zasięg sprzedaży. Naturalnie Google Ads – reklamę tekstową, graficzną lub wideo dla osób, które szukają tego, co Ty sprzedajesz. A skoro wystawiasz swoje produkty na różnych portalach, to obowiązkowo pamiętaj o największej sieci reklamowej na świecie – sieci wyszukiwania Google. To dzięki Google Shopping możesz dotrzeć do 30 milionów Polaków korzystających codziennie z Google.

Czym są kampanie shoppingowe w Google?

Widzisz je codziennie wiele razy. To karta produktu ze zdjęciem, z nazwą, z ceną i z nazwą sprzedawcy. Okienka z produktami pojawiają się zazwyczaj na samej górze wyników wyszukiwania w Google, a czasami w kolumnie po prawej stronie. Ale przede wszystkim:

  • są zawsze bardzo widoczne,
  • pojawiają się na samej górze,
  • mają zdjęcia, tekst i kolory, dzięki czemu są lepsze od reklamy tekstowej,
  • wyświetlają się tylko wtedy, gdy klient szuka Twoich produktów,
  • możesz sterować ich wyświetlaniem się i wyglądem dzięki profesjonalnej agencji.

Google Shopping znane jest też jako kampanie produktowe w wyszukiwarce Google albo jako Google Zakupy. Dlatego oferty tysięcy firm znajdziesz również w zakładce „Zakupy” podczas przeglądania wyników wyszukiwania. To cały czas rozwijana porównywarka cen z możliwością sortowania i filtrowania po różnych parametrach. Ale kluczem do dużej sprzedaży nadal pozostają reklamy produktowe pojawiające się nad wszystkimi innymi reklamami.

CASE STUDY

Dla jednego z naszych klientów przeprowadziliśmy próbną kampanię Google Shopping dla sklepu internetowego z kosmetykami. Budżet wyniósł 5000 złotych. Tylko w ciągu pierwszego miesiąca i tylko dzięki tej formie reklamy klient dokonał sprzedaży za 30 tysięcy złotych w ciągu miesiąca!

    Inteligentna kampania produktowa Google Shopping – płać tylko za efekty

    Kampania produktowa to jedna z propozycji systemu reklamowego Google Ads – dzięki niej potencjalni klienci trafiają na grupy reklam, którymi można precyzyjnie sterować i dzięki którym trafisz do osób najbardziej zainteresowanych zakupem. A czy wiesz, jaka jest zaleta kampanii produktowej w Google? Coś, czego nie daje żadna standardowa kampania? To darmowe wyświetlenia reklamy Twojego sklepu internetowego.

    Kampania produktowa w Google może wyświetlić Twoją reklamę milion razy zupełnie za darmo!

    Płacisz tylko i wyłącznie za kliknięcia w Twój produkt, czyli za przejście na kartę produktu w Twoim e-sklepie. Potencjał tej formy promocji jest ogromny – dlatego kampanie Google Shopping to podstawa dla każdego sklepu internetowego. Google wyświetla zupełnie za darmo reklamy Twoich produktów w zakładce Zakupy, Grafika oraz w narzędziu Obiektyw Google. Płacisz tylko wtedy, gdy klient kliknie w Twoją reklamę i trafi prosto na stronę produktu.

    Inteligentna kampania produktowa Google Shopping – płać tylko za efekty

    Kampania produktowa to jedna z propozycji systemu reklamowego Google Ads – dzięki niej potencjalni klienci trafiają na grupy reklam, którymi można precyzyjnie sterować i dzięki którym trafisz do osób najbardziej zainteresowanych zakupem. A czy wiesz, jaka jest zaleta kampanii produktowej w Google? Coś, czego nie daje żadna standardowa kampania? To darmowe wyświetlenia reklamy Twojego sklepu internetowego.

    Kampania produktowa w Google może wyświetlić Twoją reklamę milion razy zupełnie za darmo!

    Płacisz tylko i wyłącznie za kliknięcia w Twój produkt, czyli za przejście na kartę produktu w Twoim e-sklepie. Potencjał tej formy promocji jest ogromny – dlatego kampanie Google Shopping to podstawa dla każdego sklepu internetowego. Google wyświetla zupełnie za darmo reklamy Twoich produktów w zakładce Zakupy, Grafika oraz w narzędziu Obiektyw Google. Płacisz tylko wtedy, gdy klient kliknie w Twoją reklamę i trafi prosto na stronę produktu.

    Ty też chcesz mieć dużą sprzedaż, prawda?

    Sprawdź naszą ofertę dla Ciebie!

    Wypełnij formularz i umów się na rozmowę z naszym konsultantem, na podstawie której przygotujemy spersonalizowaną ofertę. 

    Zgoda na przetwarzanie danych

    Kampania produktowa w Google Shopping jest naturalna i intuicyjna dla klientów i dla Ciebie

    Według badań już 3 osoby na 4 korzystają w Polsce z Google. Prawie każdy. I prawie każdy Polak może zobaczyć Twoją reklamę produktową. To jest prawdziwa siła skuteczności reklamy w Google. Twoje produkty pokazują się nad wszystkimi innymi wynikami wyszukiwania, a poza tym wyróżniają się dzięki zdjęciom, nazwie produktu, aktualnej cenie i nazwie sprzedawcy. Reklama Twojego produktu pokaże się tylko wtedy, gdy klient szuka właśnie tego, co sprzedajesz. Może ją oglądać tyle razy, ile zechce, a Ty zapłacisz tylko wtedy, gdy kliknie i trafi na Twoją stronę. Podstawowa integracja z Google jest prosta, bo wystarczy takie samo rozwiązanie, które wykorzystujesz do wysyłania swojej oferty na różne platformy sprzedażowe.

      A teraz sprawdź, w czym może Ci pomóc profesjonalna agencja reklamowa.

       

      Przygotowanie

      Przygotujemy i zoptymalizujemy plik, dzięki któremu kampanie shoppingowe będą działać poprawnie.

      Wytyczne

      Damy Ci dokładne wytyczne odnośnie do tego, jak zmienić nazwy produktów i w jaki sposób budować kartę produktu, aby Twoja oferta była często wyświetlana.

      Optymalizacja kosztów

      Zoptymalizujemy koszt całej kampanii, minimalizując koszt każdego kliknięcia, co pozwoli Ci zaoszczędzić nawet kilka tysięcy złotych.

      Efektywność

      Zwiększymy efektywność reklam, promując popularne produkty i wyłączając te towary, których nikt nie szuka.

      Konkurencyjność

      Sprawimy, że Twoja reklama produktowa będzie wyróżniała się na tle konkurencji – dodamy oceny produktów w postaci dobrze widocznych gwiazdek.

      Promocje

      Zachęcimy klientów do zakupu dzięki promocjom, które wyświetlają się z przekreśloną starą ceną i w innym kolorze.

      Monitoring

      Zadbamy o całodobowy monitoring Twoich reklam, dodając nowe produkty, podnosząc klikalność i zmniejszając koszty.

      Kontrola

      Standardowa kampania produktowa prowadzona przez naszą agencję jest zawsze pod Twoją kontrolą. Możesz sprawdzić jej skuteczność z poziomu własnego konta Google albo dzięki regularnym raportom.

      Masz więcej pytań?

      Skontaktuj się z nami — chętnie odpowiemy.

      Chcesz otrzymać ofertę?

      Wypełnij brief — przygotujemy dla Ciebie ofertę.