Pozycjonowanie lokalne

 

✓  Pozycjonowanie Wizytówek Google Moja Firma

✓  Pozycjonowanie lokalne strony 

✓  Niski Abonament

✓  Przejrzyste i merytoryczne raportowanie

Co to jest wyszukiwanie lokalne? I czym jest pozycjonowanie lokalne?

Dotrzyj do klientów w regionie.

Wyszukiwanie lokalne znasz również pod nazwą Mapy Google oraz jako Google Moja Firma. Zarówno na stronie głównej, jak i na Mapach Google wykorzystuje ten sam mechanizm, który podpowiada i wyświetla w wynikach wyszukiwania najbliżej położone miejsca.

Google Moja Firma to usługa stworzona dla przedsiębiorców lokalnych.  Wykorzystuje informacje zawarte w wizytówce Google Twojej firmy, a następnie dostarcza Twoim klientom dodatkowych informacji: zdjęcia, godziny otwarcia, a nawet prawdopodobny i rzeczywisty ruch w Twoim lokalu. 

Chcesz rozwinąć swój biznes stacjonarny?

Wypełnij formularz, a otrzymasz za darmo audyt ze wskazówkami dla Twojej firmy.

Zgoda na przetwarzanie danych

Czym jest wyszukiwanie lokalne i pozycjonowanie lokalne?

 Kilka lat temu trzeba było wpisać wyszukiwane hasło i miejscowość, aby Google wiedziało, czego szukasz i gdzie to ma być. Fraza kluczowa basen powodowała wyświetlanie milionów stron zawierających ten wyraz, a dopiero basen Poznań dawało bardziej dokładne wyniki. Choć równie dobrze mogła być to pływalnia na drugim końcu miasta. Jednak wyszukiwarka Google cały czas się zmienia – badacze wskazują, że Amerykanie wprowadzają kilkaset aktualizacji każdego roku. Część z tych zmian sprawiła, że teraz Google niemalże czyta Ci w myślach, gdy masz ochotę popływać.

Teraz wystarczy dodać do siebie dwa fakty:

  • Twoją lokalizację,
  • to, czego szukasz.

I na tej podstawie otrzymujesz bardzo dobre podpowiedzi związane z najbliżej położonymi miejscami, obiektami czy budynkami.

CASE STUDY

Biznes lokalny w oczywisty sposób różni się od internetowego: potrzebni są klienci, którzy przyjdą do sklepu lub do lokalu. Tego właśnie potrzebował nasz klient z Warszawy prowadzący sklep stacjonarny z whisky. Czy można sobie wyobrazić większą konkurencyjność?!

W takim przypadku kluczem do sukcesu jest dobrze zoptymalizowana i wysoko pozycjonowania wizytówka w Mapach Google. Już po 3 miesiącach naszej pracy udało się nam zachęcić o 30% więcej klientów do odwiedzin sklepu, a liczba połączeń telefonicznych wzrosła dwukrotnie.

Kiedy warto wybrać pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne (SEO lokalne) to naprawdę doskonała usługa dla przedsiębiorstw działających na małym obszarze. Jeśli więc nie planujesz albo nie możesz świadczyć swoich usług lub sprzedawać towarów na terenie całego kraju, to właśnie wtedy najlepiej wykorzystasz potencjał pozycjonowania lokalnego, które wspiera Twoją firmę w lokalnych wynikach wyszukiwania. Dzięki temu możesz rozwinąć sprzedaż na terenie danego miasta.

Przy okazji możesz cieszyć się dodatkowymi informacjami, które Google wyświetla o Twojej firmie. Lokalne wyniki wyszukiwania na stronie głównej wyszukiwarki pokazują także:

  • średnią ocenę liczoną na podstawie tego, co myślą o Twojej firmie klienci,
  • łączną liczbę ocen,
  • najbardziej przydatną opinię,
  • adres.

Takie same informacje pokazują się w Mapach Google. To wszystko stanowi dodatkowy element motywujący sąsiadów do częstych odwiedzin w Twojej firmie. A nasza agencja zajmie się tym, aby jak najwięcej osób z okolicy robiło zakupy lub korzystało z usług Twojego przedsiębiorstwa.

CASE STUDY

Usługi adwokackie są nie tylko obarczone wysoką konkurencyjnością, ale i dodatkowymi obwarowaniami ze strony Google. Dlatego pozycjonowanie lokalne jest fundamentem działania większości specjalistów w tej branży.

Jednym z naszych klientów jest właśnie adwokat działający na obszarze małego miasta, co dodatkowo utrudnia sytuację. Na szczęście już po roku współpraca z nami przyniosła mu bardzo duże zyski. Popularność jego kancelarii wzrosła nie tylko w mieście świadczenia usług, ale i w okolicznych miejscowościach, a to z kolei zaowocowało wzrostem klientów o 40%, którzy trafili na adres kancelarii po tak trudnych frazach jak “prawnik” czy “adwokat”.

Co otrzymasz od nas w ramach usługi pozycjonowania lokalnego?

Sukces lokalnego pozycjonowania w Google Moja firma zależy od wielu istotnych szczegółów. Aby Twoje wyniki były jak najlepsze, warto wprowadzić pewne treści i zmiany, a następnie sprawdzać postępy. Do najważniejszych zmian zaliczają się:

  • pełne i poprawne dane teleadresowe firmy,
  • prawidłowo przypisana kategoria przedsiębiorstwa,
  • właściwy adres strony internetowej,
  • dodanie parametrów UTM do adresu WWW,
  • trafne wpisanie usług lub produktów w wizytówce Google,
  • zoptymalizowany opis wizytówki,
  • prawidłowo opisane zdjęcia w wizytówce.

Dodatkowo zapewniamy aktywność Twojej wizytówki – Google i klienci bardzo cenią nowe informacje od Twojej firmy:

Aktualności branżowe

Umieścimy aktualności z Twojej branży (wpisy blogowe, promocje, wydarzenia).

Odpowiedzi na komentarze

Odpowiemy i zareagujemy na pozytywne lub negatywne komentarze.

Raportowanie

Wyślemy do Ciebie raport zawierający kluczowe dane: wejścia na stronę, znalezienie Twojego numeru telefonu, kliknięcia we wskazówki dojazdu, wyszukiwania Twojej wizytówki.

Sprawdź, ile może zyskać Twoja firma.

Wypełnij formularz.

Zgoda na przetwarzanie danych

Pozycjonowanie lokalne sprawdza się w usługach i sklepach.

Jak jeszcze wykorzystać potencjał wyszukiwania lokalnego? Tak naprawdę jest to jeden z podstawowych składników biznesu dla wszystkich sieci:

  • sklepów,
  • warsztatów,
  • lokali gastronomicznych,
  • przychodni lekarskich,
  • aptek

i wielu innych firm działających pod szyldem jednej marki. Dzięki Mapom Google możesz przyprowadzać nowych klientów, a wszystkimi informacjami na temat lokali będziesz zarządzać z jednego konta. Lokalne pozycjonowanie idealnie współgra z wyszukiwaniem lokalnym, ponieważ pomaga przyprowadzić o wiele więcej potencjalnych klientów z sąsiedztwa. To jest kluczowe dla firm utrzymujących się z klientów stacjonarnych.

Kto korzysta z pozycjonowania lokalnego?

Małe i średnie firmy, duże sieci, lokalni twórcy i artyści, instytucje świadczące swoje usługi stacjonarnie albo na ograniczonym obszarze. I oczywiście Twoi potencjalni klienci.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami — chętnie odpowiemy.

Chcesz otrzymać ofertę?

Wypełnij brief — przygotujemy dla Ciebie ofertę.