Wsparcie
e-commerce

 

✓ Twój indywidualny przewodnik po sprzedaży w internecie

✓ Podejście od strony technicznej i analitycznej

✓ Wiemy, który kanał marketingowy przynosi Tobie zyski

✓ Wiemy, co zrobić abyś sprzedawał więcej

Wsparcie dla sklepów internetowych – przewaga konkurencyjna już na starcie.

Kilkadziesiąt tysięcy sklepów internetowych działa aktywnie w Polsce.

Działają w obrębie kilkuset branż. A więc każda znana Ci branża jest już mocno obstawiona konkurencją liczącą sobie kilkaset, a czasami kilka tysięcy znanych od lat i rozpoznawalnych e-sklepów. Jak można z nimi konkurować? Jaką strategię wybrać, aby przejąć kawałek rynku? A może lepiej odpuścić i wyszukać inną niszę?

Takie pytania powinien zadać sobie każdy przedsiębiorca. Jeżeli Ty także chcesz znać odpowiedzi, to koniecznie sprawdź naszą nową ofertę dla e-commerce.

Zamów pełne wsparcie dla Twojego e-biznesu.

Wypełnij formularz i porozmawiaj z naszym konsultantem. 

Zgoda na przetwarzanie danych

Wsparcie e-commerce, czyli wszystko o sprzedaży internetowej.

Istnieje kilka fundamentów skutecznej sprzedaży produktów i usług w Internecie:

Audyt SEO (Search Engine Optimization)

Profesjonalny sklep internetowy

Uruchomienie narzędzi analitycznych

Skuteczne pozycjonowanie

Płatna reklama w wyszukiwarce Google

A w dodatku jest budżet na wszystko. Czy cokolwiek może pójść nie po Twojej myśli? Tak – wszystko.

Kiedy mowa o branży e-commerce, to tak naprawdę chodzi o setki rozmaitych branż. Wszystko, co możesz kupić w hipermarkecie, możesz również nabyć przez Internet. Ebiznes sprawdza się najlepiej wtedy, gdy sprzedajesz jeden rodzaj asortymentu lub produkty pokrewne – właśnie dlatego tak niewiele jest hipermarketów online lub marketplace’ów.

Czy wiesz, że w jednej branży e-commerce liczą się inne rzeczy niż w drugiej? Strony WWW są pełne widżetów i wtyczek, ale czy one podnoszą sprzedaż? Czy rozumiesz, w jaki sposób pisać do użytkowników Twojej strony internetowej? Czy Twoim klientom spodobają się Twoje produkty? A czy zdjęcia przypadną im do gustu? Jaki sposób dostawy preferują? Jak najchętniej płacą za towar?

A to tylko niektóre z najważniejszych pytań. Przed Tobą nie lada wyzwanie – trzeba zbudować sklep internetowy, który od razu spełni liczne oczekiwania klientów i zapewni im standardy, których oczekują. Możesz zgadywać, próbować i testować, ale to zajmie wiele miesięcy i pochłonie mnóstwo pieniędzy. Możesz też wykorzystać nasze ogromnie doświadczenie z innymi systemami ecommerce, dzięki czemu zaprojektujesz optymalną witrynę i skuteczne procesy. Jeśli biznes ma się kręcić, to przyda Ci się wsparcie techniczne sklepu.

Dlaczego wsparcie dla sklepów internetowych opłaca się?

Dlaczego wsparcie dla sklepów internetowych opłaca się?

Szybko to zrozumiesz, gdy spróbujesz odpowiedzieć na poniższe pytania.

  • Czy Twoi klienci wolą płacić kartą przez Internet, Blikiem czy kartą u kuriera
  • Czy wolą odbierać przesyłki od DPD, Pocztexu, czy w paczkomacie?
  • Czy korzystają z wyszukiwarki tekstowej, czy raczej wolą filtrować produkty?
  • Przemawia do nich reklama oparta na konkretach czy na uczuciach?
  • Są skłonni dopłacić do możliwości odbioru w sobotę czy raczej będą tego unikać?
  • Czy są skłonni zamówić produkty komplementarne z Twoją ofertą?

Jeżeli odpowiadasz uczciwie i z namysłem, to prawdopodobnie za każdym razem myślisz sobie „nie wiem”. I nie dość, że masz rację, to w dodatku jesteś na najlepszej drodze do tego, aby się dowiedzieć. Ta wiedza stanie się podstawą wszystkich procesów w Twojej firmie. A dobrze działające procesy oznaczają oszczędności liczone w tysiącach, czasami w milionach.

     

    Dlaczego wsparcie dla sklepów internetowych opłaca się?

    Szybko to zrozumiesz, gdy spróbujesz odpowiedzieć na poniższe pytania.

    • Czy Twoi klienci wolą płacić kartą przez Internet, Blikiem czy kartą u kuriera
    • Czy wolą odbierać przesyłki od DPD, Pocztexu, czy w paczkomacie?
    • Czy korzystają z wyszukiwarki tekstowej, czy raczej wolą filtrować produkty?
    • Przemawia do nich reklama oparta na konkretach czy na uczuciach?
    • Są skłonni dopłacić do możliwości odbioru w sobotę czy raczej będą tego unikać?
    • Czy są skłonni zamówić produkty komplementarne z Twoją ofertą?

    Jeżeli odpowiadasz uczciwie i z namysłem, to prawdopodobnie za każdym razem myślisz sobie „nie wiem”. I nie dość, że masz rację, to w dodatku jesteś na najlepszej drodze do tego, aby się dowiedzieć. Ta wiedza stanie się podstawą wszystkich procesów w Twojej firmie. A dobrze działające procesy oznaczają oszczędności liczone w tysiącach, czasami w milionach.

    Pełne wsparcie techniczne w pakiecie, dzięki któremu biznes nareszcie rozwinie skrzydła.

    Wypełnij formularz i sprawdź, jak pomagamy rozwijać e-sklepy

    Zgoda na przetwarzanie danych

    Co otrzymasz, zamawiając wsparcie techniczne sklepu internetowego?

    Obszerny, przygotowany ręcznie raport będzie zawierał informacje i fakty bazujące na:

    • naszym 20-letnim doświadczeniu w e-commerce (prowadzenie kilkudziesięciu e-sklepów, tworzenie kilkuset platform e-commerce),
    • wiedzy ekspertów (naszych klientów i zaprzyjaźnionych specjalistów z różnych dziedzin handlu internetowego,
    • badaniach rynku, czyli na mniejszej wersji wywiadu gospodarczego.

    Wiedza, którą otrzymasz, pozwoli Ci na zbudowanie maksymalnie skutecznego sklepu internetowego za pierwszym razem: bez błędów i testów na własnych klientach. Jednocześnie dostaniesz wszystko, co potrzebne do planowania rozwoju Twojego biznesu.

    Oprócz tego dostajesz od nas pełne wsparcie techniczne. Będzie ono niezbędne podczas wdrożenia nowych rozwiązań i pomysłów, poza tym przyda Ci się na wszystkich kolejnych etapach rozwoju Twojego sklepu internetowego.

    Zerknij obok i sprawdź, co między innymi zawiera nasza obszerna analiza. 

     

    Informacje o konkurencji

     

    Kim jest, jak konkuruje, jak ze sobą współpracuje i jakie są modele współpracy, w jaki sposób można ją wyprzedzić.

    Strategię reklamową

    Jak zbudować marketing internetowy wokół Twojej marki, jakie kanały reklamowe będą najskuteczniejsze, jaka forma reklamy zadziała najlepiej i jaki powinien być ich przekaz.

    Fakty na temat klientów

    Kim naprawdę są osoby, które będą składać najwięcej zamówień, a więc dokładnie rozpisana persona.

    Wszystko na temat produktów

    …jeśli zajmujesz się dropshippingiem. Skąd najlepiej brać towar, jak dobrać produkty uzupełniające ofertę, w jaki sposób możesz uzyskać najlepsze warunki finansowe.

    Politykę cenową

    Jak powinny kształtować się ceny Twoich produktów w Polsce i na innych rynkach, jak zarządzać promocjami, jaka powinna być cena dostawy oraz w jaki sposób ją prezentować, jak zarządzać opcjami dostawy, zwrotami i opłatami dodatkowymi.

    Wiedzę o potencjale Twojego e-commerce

    Gdzie najlepiej się reklamować, jak uzyskiwać najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania, jakie marketplace’y będą najkorzystniejsze dla Twojego biznesu, jak rozłożyć budżet reklamowy na różne kanały promocji, w jaki sposób wykorzystać reklamę, aby uzyskać efekt synergii.

    Informacje o optymalnym projekcie sklepu internetowego

    Struktura strony głównej, budowa menu, wygląd karty produktu, przyjazny koszyk i formularz zamówienia, użyteczna wyszukiwarka.

    Konkrety na temat innych narzędzi

    …które rzeczywiście będą wspierać sprzedaż. Elementy marketing automation (newsletter, jego budowa i podział, SMS-y, programy lojalnościowe), sposób komunikacji z klientem, wybór archetypu marki i wiedza o tym, jak go rozwijać.

    Masz więcej pytań?

    Skontaktuj się z nami — chętnie odpowiemy.

    Chcesz otrzymać ofertę?

    Wypełnij brief — przygotujemy dla Ciebie ofertę.