Wsparcie
e-commerce

 

✓ Twój indywidualny przewodnik po sprzedaży w internecie

✓ Podejście od strony technicznej i analitycznej

✓ Wiemy, który kanał marketingowy przynosi Tobie zyski

✓ Wiemy, co zrobić abyś sprzedawał więcej

Wsparcie e-commerce

Wsparcie dla sklepów internetowych – przewaga konkurencyjna już na starcie.

Kilkadziesiąt tysięcy sklepów internetowych działa aktywnie w Polsce.

Działają w obrębie kilkuset branż. A więc każda znana Ci branża jest już mocno obstawiona konkurencją liczącą sobie kilkaset, a czasami kilka tysięcy znanych od lat i rozpoznawalnych e-sklepów. Jak można z nimi konkurować? Jaką strategię wybrać, aby przejąć kawałek rynku? A może lepiej odpuścić i wyszukać inną niszę?

Takie pytania powinien zadać sobie każdy przedsiębiorca. Jeżeli Ty także chcesz znać odpowiedzi, to koniecznie sprawdź naszą nową ofertę dla e-commerce.

Zamów pełne wsparcie dla Twojego e-biznesu.

Wypełnij formularz i porozmawiaj z naszym konsultantem.

Zgoda na przetwarzanie danych

Wsparcie e-commerce, czyli wszystko o sprzedaży internetowej.

Istnieje kilka fundamentów skutecznej sprzedaży produktów i usług w Internecie:

Audyt SEO (Search Engine Optimization)

Audyt SEO (Search Engine Optimization)

Profesjonalny sklep internetowy

Profesjonalny sklep internetowy

Uruchomienie narzędzi analitycznych

Uruchomienie narzędzi analitycznych

Skuteczne pozycjonowanie

Skuteczne pozycjonowanie

Płatna reklama w wyszukiwarce Google

Płatna reklama w wyszukiwarce Google

A w dodatku jest budżet na wszystko. Czy cokolwiek może pójść nie po Twojej myśli? Tak – wszystko.

Kiedy mowa o branży e-commerce, to tak naprawdę chodzi o setki rozmaitych branż. Wszystko, co możesz kupić w hipermarkecie, możesz również nabyć przez Internet. Ebiznes sprawdza się najlepiej wtedy, gdy sprzedajesz jeden rodzaj asortymentu lub produkty pokrewne – właśnie dlatego tak niewiele jest hipermarketów online lub marketplace’ów.

Czy wiesz, że w jednej branży e-commerce liczą się inne rzeczy niż w drugiej? Strony WWW są pełne widżetów i wtyczek, ale czy one podnoszą sprzedaż? Czy rozumiesz, w jaki sposób pisać do użytkowników Twojej strony internetowej? Czy Twoim klientom spodobają się Twoje produkty? A czy zdjęcia przypadną im do gustu? Jaki sposób dostawy preferują? Jak najchętniej płacą za towar?

A to tylko niektóre z najważniejszych pytań. Przed Tobą nie lada wyzwanie – trzeba zbudować sklep internetowy, który od razu spełni liczne oczekiwania klientów i zapewni im standardy, których oczekują. Możesz zgadywać, próbować i testować, ale to zajmie wiele miesięcy i pochłonie mnóstwo pieniędzy. Możesz też wykorzystać nasze ogromnie doświadczenie z innymi systemami ecommerce, dzięki czemu zaprojektujesz optymalną witrynę i skuteczne procesy. Jeśli biznes ma się kręcić, to przyda Ci się wsparcie techniczne sklepu.

Dlaczego wsparcie dla sklepów internetowych opłaca się?

Szybko to zrozumiesz, gdy spróbujesz odpowiedzieć na poniższe pytania.

  • Czy Twoi klienci wolą płacić kartą przez Internet, Blikiem czy kartą u kuriera
  • Czy wolą odbierać przesyłki od DPD, Pocztexu, czy w paczkomacie?
  • Czy korzystają z wyszukiwarki tekstowej, czy raczej wolą filtrować produkty?
  • Przemawia do nich reklama oparta na konkretach czy na uczuciach?
  • Są skłonni dopłacić do możliwości odbioru w sobotę czy raczej będą tego unikać?
  • Czy są skłonni zamówić produkty komplementarne z Twoją ofertą?

Jeżeli odpowiadasz uczciwie i z namysłem, to prawdopodobnie za każdym razem myślisz sobie „nie wiem”. I nie dość, że masz rację, to w dodatku jesteś na najlepszej drodze do tego, aby się dowiedzieć. Ta wiedza stanie się podstawą wszystkich procesów w Twojej firmie. A dobrze działające procesy oznaczają oszczędności liczone w tysiącach, czasami w milionach.

 

Transakcja wykonana, dzięki wsparciu ecommerce
Transakcja wykonana, dzięki wsparciu ecommerce

Dlaczego wsparcie dla sklepów internetowych opłaca się?

Szybko to zrozumiesz, gdy spróbujesz odpowiedzieć na poniższe pytania.

  • Czy Twoi klienci wolą płacić kartą przez Internet, Blikiem czy kartą u kuriera
  • Czy wolą odbierać przesyłki od DPD, Pocztexu, czy w paczkomacie?
  • Czy korzystają z wyszukiwarki tekstowej, czy raczej wolą filtrować produkty?
  • Przemawia do nich reklama oparta na konkretach czy na uczuciach?
  • Są skłonni dopłacić do możliwości odbioru w sobotę czy raczej będą tego unikać?
  • Czy są skłonni zamówić produkty komplementarne z Twoją ofertą?

Jeżeli odpowiadasz uczciwie i z namysłem, to prawdopodobnie za każdym razem myślisz sobie „nie wiem”. I nie dość, że masz rację, to w dodatku jesteś na najlepszej drodze do tego, aby się dowiedzieć. Ta wiedza stanie się podstawą wszystkich procesów w Twojej firmie. A dobrze działające procesy oznaczają oszczędności liczone w tysiącach, czasami w milionach.

Pełne wsparcie techniczne w pakiecie, dzięki któremu biznes nareszcie rozwinie skrzydła.

Wypełnij formularz i sprawdź, jak pomagamy rozwijać e-sklepy

Zgoda na przetwarzanie danych

Co otrzymasz, zamawiając wsparcie techniczne sklepu internetowego?

Obszerny, przygotowany ręcznie raport będzie zawierał informacje i fakty bazujące na:

  • naszym 20-letnim doświadczeniu w e-commerce (prowadzenie kilkudziesięciu e-sklepów, tworzenie kilkuset platform e-commerce),
  • wiedzy ekspertów (naszych klientów i zaprzyjaźnionych specjalistów z różnych dziedzin handlu internetowego,
  • badaniach rynku, czyli na mniejszej wersji wywiadu gospodarczego.

Wiedza, którą otrzymasz, pozwoli Ci na zbudowanie maksymalnie skutecznego sklepu internetowego za pierwszym razem: bez błędów i testów na własnych klientach. Jednocześnie dostaniesz wszystko, co potrzebne do planowania rozwoju Twojego biznesu.

Oprócz tego dostajesz od nas pełne wsparcie techniczne. Będzie ono niezbędne podczas wdrożenia nowych rozwiązań i pomysłów, poza tym przyda Ci się na wszystkich kolejnych etapach rozwoju Twojego sklepu internetowego.

Zerknij obok i sprawdź, co między innymi zawiera nasza obszerna analiza.

 

Informacje o konkurencji

 

Kim jest, jak konkuruje, jak ze sobą współpracuje i jakie są modele współpracy, w jaki sposób można ją wyprzedzić.

Strategię reklamową

Jak zbudować marketing internetowy wokół Twojej marki, jakie kanały reklamowe będą najskuteczniejsze, jaka forma reklamy zadziała najlepiej i jaki powinien być ich przekaz.

Fakty na temat klientów

Kim naprawdę są osoby, które będą składać najwięcej zamówień, a więc dokładnie rozpisana persona.

Wszystko na temat produktów

…jeśli zajmujesz się dropshippingiem. Skąd najlepiej brać towar, jak dobrać produkty uzupełniające ofertę, w jaki sposób możesz uzyskać najlepsze warunki finansowe.

Politykę cenową

Jak powinny kształtować się ceny Twoich produktów w Polsce i na innych rynkach, jak zarządzać promocjami, jaka powinna być cena dostawy oraz w jaki sposób ją prezentować, jak zarządzać opcjami dostawy, zwrotami i opłatami dodatkowymi.

Wiedzę o potencjale Twojego e-commerce

Gdzie najlepiej się reklamować, jak uzyskiwać najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania, jakie marketplace’y będą najkorzystniejsze dla Twojego biznesu, jak rozłożyć budżet reklamowy na różne kanały promocji, w jaki sposób wykorzystać reklamę, aby uzyskać efekt synergii.

Informacje o optymalnym projekcie sklepu internetowego

Struktura strony głównej, budowa menu, wygląd karty produktu, przyjazny koszyk i formularz zamówienia, użyteczna wyszukiwarka.

Konkrety na temat innych narzędzi

…które rzeczywiście będą wspierać sprzedaż. Elementy marketing automation (newsletter, jego budowa i podział, SMS-y, programy lojalnościowe), sposób komunikacji z klientem, wybór archetypu marki i wiedza o tym, jak go rozwijać.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami — chętnie odpowiemy.

Chcesz otrzymać ofertę?

Wypełnij brief — przygotujemy dla Ciebie ofertę.